mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Power-up probleem ... geen signaal .... cpu fan blijft draaien op hoge snelheid ...

Reply

Thread Tools
Old 2 januari 2008, 00:12
Nieuw Lid Fractie

Hallo. Ik ben in het proces van modernisering en hebben mijn bestaande moederbord en componenten in een Antec P182 geval. Toen ik power-up van de cpu fan kickt in en blijft op hoge snelheid en ik krijg geen signaal op de monitor. Ik herstart en trek de PSU, enz. ... en niets werkt. Just me af waar ik moet zoeken voor het probleem?
Ik ben draait een AMD Athlon Dual Core op het moment op een ATI-moederbord. Mijn videokaart ventilator spinnen evenals alle andere gevallen fans. Ik hoor mijn HD spinnen als goed. Ik ben misschien een nieuwe moederbord morgen. Zou dit het probleem op te lossen?
Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.
Bedankt.
Old 2 januari 2008, 00:15
Donor Groep

Ik ben niet zeker. Het kan een voeding probleem, tenzij je absoluut zeker bent dat u voldoende stroom.

Het zou waarschijnlijk helpen ons om u te helpen als je ons verteld wat specifieke hardware je hebt. zoals PSU model en wattage etc, en alle andere spullen die u hebt aangesloten. moederbord model misschien niet een slecht idee.

Mijn Systeem: Ezechiël

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66
Moederbord:
MSI P-35 Neo Combo-chipset
RAM Geheugen:
2 optredens G. Skill DDR2 800MHz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512mb
Sound Card:
Creative 7.1 geluidskaart
Hard Drive (s):
160 gig Western Digital SATA-drive
Optische Drive (s):
ASUS 16x DVD-CD-RW combo drive
Case / PSU:
CoolerMaster geval Antec Earthwatts 500W
Koeling:
3x voorraad 120mm fans, 1 voor de CPU fan
Netwerk / Internet:
BrightHouse Kabel 1MB / s
Monitor (s):
Samsung 22 inch breedbeeld
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 2 januari 2008, 00:33
Nieuw Lid Fractie

Mijn PSU is een TR2 - 430w Thermaltake en mijn moederbord is een ATI IXP 400. Mijn videokaart is een EVGA 256mb en ik heb ook lopen Creative SoundBlaster XFI Platinum. Op het moment heb ik 1GB DDR RAM. Deze opzet heeft gewerkt voordat zonder problemen al een tijdje. Het is gewoon zijn in de laatste paar dagen dat het niet werkte. Hoop dat dit helpt een beetje.

*** De PSU is slechts 1 jaar oud.
Old 2 januari 2008, 07:27
Donor Groep

Elke piept bij opstarten?

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 2 jan 2008, 11:52
Nieuw Lid Fractie

Nr. piept bij het opstarten
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.