![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo. Ik ben in het proces van modernisering en hebben mijn bestaande moederbord en componenten in een Antec P182 geval. Toen ik power-up van de cpu fan kickt in en blijft op hoge snelheid en ik krijg geen signaal op de monitor. Ik herstart en trek de PSU, enz. ... en niets werkt. Just me af waar ik moet zoeken voor het probleem? Ik ben draait een AMD Athlon Dual Core op het moment op een ATI-moederbord. Mijn videokaart ventilator spinnen evenals alle andere gevallen fans. Ik hoor mijn HD spinnen als goed. Ik ben misschien een nieuwe moederbord morgen. Zou dit het probleem op te lossen? Alle hulp wordt zeer gewaardeerd. Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben niet zeker. Het kan een voeding probleem, tenzij je absoluut zeker bent dat u voldoende stroom.
Het zou waarschijnlijk helpen ons om u te helpen als je ons verteld wat specifieke hardware je hebt. zoals PSU model en wattage etc, en alle andere spullen die u hebt aangesloten. moederbord model misschien niet een slecht idee. Mijn Systeem: Ezechiël
|
|
| |||
| |||
| Mijn PSU is een TR2 - 430w Thermaltake en mijn moederbord is een ATI IXP 400. Mijn videokaart is een EVGA 256mb en ik heb ook lopen Creative SoundBlaster XFI Platinum. Op het moment heb ik 1GB DDR RAM. Deze opzet heeft gewerkt voordat zonder problemen al een tijdje. Het is gewoon zijn in de laatste paar dagen dat het niet werkte. Hoop dat dit helpt een beetje. *** De PSU is slechts 1 jaar oud. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Elke piept bij opstarten?
| |||
| |||
| Nr. piept bij het opstarten |