mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Power opp problemet ... ingen signal .... CPU vifte holder kjøres på høy hastighet ...

Reply

Thread Tools
Old 2nd 2008 Jan, 00:12
New Member Group

Default Power opp problemet ... ingen signal .... CPU vifte holder kjøres på høy hastighet ...

Hallo. Jeg er i ferd med å oppgradere og har flyttet min eksisterende hovedkort og komponenter til et Antec P182 sak. Når jeg oppstart på CPU vifte slår inn og holder seg med høy hastighet og jeg får ikke signal på skjermen. I hvile og koble fra PSU osv. ... og ingenting fungerer. Bare lurer på hvor jeg skal se på problemet?
Jeg kjører en AMD Athlon Dual Core for tiden på et ATI hovedkort. Mitt skjermkort viften snurrer så vel som alle andre case fans. Jeg kan høre min HD spinning også. Jeg er muligens får et nytt hovedkort i morgen. Vil dette løse problemet?
Hjelp er verdsatt.
Takk.
Old 2nd 2008 jan 00:15
Donor Group

Default Power opp problemet ... ingen signal .... CPU vifte holder kjøres på høy hastighet ...

Jeg er ikke sikker. det kan være en strømforsyning problem med mindre du er helt sikker på du levere nok strøm.

det ville sannsynligvis hjelpe oss å hjelpe deg dersom du forteller oss hvilken spesifikk maskinvare du har. som psu modellen og vannbeholder etc, og alle de andre ting du har koblet til. hovedkort modell er kanskje ikke en dårlig idé heller.

Min System: Esekiel

Prosessor (er):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66
Hovedkort:
MSI P-35 Neo Kombitaster brikkesett
RAM-minne:
2 gigabyte G. Skill DDR2 800mhz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 MB
Lydkort:
Creative 7.1 soundcard
Harddisk (er):
160 gig Western Digital SATA-stasjon
Optisk stasjon (er):
ASUS 16x dvd-cd RW kombinert stasjon
Case / PSU:
CoolerMaster tilfellet Antec Earthwatts 500W
Cooling:
3x lager 120mm vifter, 1 stock CPU vifte
Nettverk / Internett:
Brighthouse Kabel 1 MB / s
Skjerm (er):
22 tommers Samsung widescreen
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 2nd 2008 jan 00:33
New Member Group

Min PSU er en TR2 - 430w Thermaltake og mitt hovedkort er et ATI IXP 400. Mitt skjermkort er et EVGA 256mb og jeg også kjøre Creative SoundBlaster xfi Platinum. Akkurat nå har jeg 1 GB DDR ram. Dette oppsettet har fungert før uten problemer en god stund. Det er bare vært i de siste dagene at det ikke har fungert. Håper dette hjelper litt.

*** Det PSU er bare 1 år gammel.
Old 2nd 2008 jan 07:27
Donor Group

Eventuelle piper ved oppstart opp?

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 2 januar 2008, 11:52
New Member Group

Ingen piper ved oppstart
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
High Speed Internet LAN hastighet Spørsmål Takk! P5200 Nettverk, modem og VoIP 4 24 november 2009 22:46
Spill publiseres ikke signal utenfor rekkevidde. haiku Kabinetter & Skjermer 1 31 mai 2009 05:31
Speed Fan Viser GPU Running Mellom 55-60 C. P5200 Kabinetter & Skjermer 7 20 februar 2009 10:51
Svchost.exe kjører svært høy i mem bruksstatistikk craiig Windows-operativsystemer 3 28 april 2008 06:30
Running hastighet av gammel programvare davydoug General Software Chat 7 4 januar 2008 03:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.