![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo. Jeg er i ferd med å oppgradere og har flyttet min eksisterende hovedkort og komponenter til et Antec P182 sak. Når jeg oppstart på CPU vifte slår inn og holder seg med høy hastighet og jeg får ikke signal på skjermen. I hvile og koble fra PSU osv. ... og ingenting fungerer. Bare lurer på hvor jeg skal se på problemet? Jeg kjører en AMD Athlon Dual Core for tiden på et ATI hovedkort. Mitt skjermkort viften snurrer så vel som alle andre case fans. Jeg kan høre min HD spinning også. Jeg er muligens får et nytt hovedkort i morgen. Vil dette løse problemet? Hjelp er verdsatt. Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ikke sikker. det kan være en strømforsyning problem med mindre du er helt sikker på du levere nok strøm.
det ville sannsynligvis hjelpe oss å hjelpe deg dersom du forteller oss hvilken spesifikk maskinvare du har. som psu modellen og vannbeholder etc, og alle de andre ting du har koblet til. hovedkort modell er kanskje ikke en dårlig idé heller. Min System: Esekiel
|
|
| |||
| |||
| Min PSU er en TR2 - 430w Thermaltake og mitt hovedkort er et ATI IXP 400. Mitt skjermkort er et EVGA 256mb og jeg også kjøre Creative SoundBlaster xfi Platinum. Akkurat nå har jeg 1 GB DDR ram. Dette oppsettet har fungert før uten problemer en god stund. Det er bare vært i de siste dagene at det ikke har fungert. Håper dette hjelper litt. *** Det PSU er bare 1 år gammel. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eventuelle piper ved oppstart opp?
| |||
| |||
| Ingen piper ved oppstart |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| High Speed Internet LAN hastighet Spørsmål Takk! | P5200 | Nettverk, modem og VoIP | 4 | 24 november 2009 22:46 |
| Spill publiseres ikke signal utenfor rekkevidde. | haiku | Kabinetter & Skjermer | 1 | 31 mai 2009 05:31 |
| Speed Fan Viser GPU Running Mellom 55-60 C. | P5200 | Kabinetter & Skjermer | 7 | 20 februar 2009 10:51 |
| Svchost.exe kjører svært høy i mem bruksstatistikk | craiig | Windows-operativsystemer | 3 | 28 april 2008 06:30 |
| Running hastighet av gammel programvare | davydoug | General Software Chat | 7 | 4 januar 2008 03:16 |
| Thread Tools | |
| |