![]() |
|
| |||
| |||
| Hey gutter og piger, har fået et problem med min Toshiba bærbar computer. Min laptop styrtede ned og en blå skærm kom op sagde at genstarte computeren, gjorde det, og derefter er det ned igen kun denne gang ville det ikke indlæse op-vinduer. Besluttet at anvende inddrivelse disken men dette kun bliver til omkring 20% og siger lastning resterende NTFS MFT filer og derefter går ikke længere. Det er jeg også skruet, hvis nogen kan hjælpe mig ville jeg være taknemmelig. Skål Sprød |
|
| |||
| |||
| Har du ikke er der en gendanne partition på den bærbare computer eller er genoprettelsesprocessen faktisk bliver gjort fra disken? |
|
| |||
| |||
| Hey, det ikke det problem længere, overlades det til en halv time og prøvede igen, og det fungerede længe nok til at installere Windows igen. Den virker bare synes nu at være kører meget langsommere end normalt. Windows Media Player 11 tog omkring 10 minutter at installere. Har 3 år gamle laptop så ikke, at ud af dato. Making (så godt som jeg kan beskrive) et meget meget "billige" støj, ligesom når du holder alt for mange taster på keboard men støjende. Også sin gøre hard disk læser lyde hele tiden, men igen ABIT støjsvage og hele tiden (meget irriterende). Tak for interessen. Sprød |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kan du have dit operativsystem installeret to gange. Jeg formoder, det gode ved det er, du kan genvinde dine filer
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Dens løst sig selv, mener, at det netop var overophedet. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Gendannelse af min pc Efter en Mistanke Power Surge | LESLIZ | General Hardware Chat | 4 | 25 oktober 2009 01:44 |
| Inddrive Foto's fra en 10 Gb Drive | waldo899 | Drives & flytbare medier | 4 | 10. jun 2009 15:23 |
| Spybot Tilbagesøgningen ikke gendannes | Randal | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 13 januar 2009 12:54 |
| Inddrive kram fra en ældre harddisk | chrismorris730 | Drives & flytbare medier | 2 | 11 februar 2008 19:40 |
| Genvinde tabte data | Opila | Windows-operativsystemer | 3 | 30 januar 2008 23:45 |
| Thread Tools | |
| |