vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Problem with takaisin kannettava tietokone

Reply

Thread Tools
Old 28 joulukuu 2007, 12:39
Uusi Jäsen

Default Problem with takaisin kannettava tietokone

Hei pojat ja tytöt, sai ongelma minun Toshiba laptop.

Oma kannettava tietokone kaatui ja sininen ruutu tuli sanoi käynnistä tietokone, ei niin, ja sitten se kaatui uudelleen vasta tällä kertaa se ei ladata ikkunat.

Päätti käyttää perintää levy, mutta tämä vain saa noin 20% ja sanoo lastaus jäljellä NTFS MFT tiedostot ja sitten ei enää.

Joten olen ruuvattu, jos joku voi auttaa minua Olisin kiitollinen.

Hurraa

Rapea
Old 28 joulukuu 2007, 17:41
Jäsen

Onko sinulla mitään onko palauttaa osio kannettavan tietokoneen tai on palauttaa todella tehdä levyn?
Old 28 joulukuu 2007, 20:37
Uusi Jäsen

Hei, thats ole ongelma enää, vasemmalle se puoli tuntia ja yritin uudelleen ja se toimi riittävän pitkä asentaa Windows uudelleen. Se vain näyttää nyt oltava käynnissä paljon hitaampaa kuin normaalisti. Windows Media Player 11 kesti noin 10 min asentaa. On 3 vuotta vanha kannettava tietokone niin ole, että vanhentunut. Making (niin hyvin kuin voin kuvailla) hyvin melko "sirkutus" melu, kuten kun pidä liikaa näppäimiä on keboard mutta hiljaisempi. Myös sen tehdä kova levy käsittelyssä kuulostaa koko ajan mutta jälleen ABIT hiljaisempia ja koko ajan (erittäin ärsyttävää).

Kiitos, että sen korot.

Rapea
Old 29 joulukuu 2007, 04:45
Rahoittajien ryhmän

voit kirjoittaa OS asennettu kahdesti. Oletan, että hyvä asia, että on voit palauttaa tiedostot

My System: Minun

Processor (s):
AMD Athlon kahden ytimen
Emolevy:
WinFast 6600
RAM-muisti:
3gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Äänikortti:
jotkut halvat dx9 5.1
Kiintolevy (t):
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 3 tammikuu 2008, 09:38
Uusi Jäsen

Sen LAJITTELE itsestään, sitä mieltä, että se oli juuri ylikuumennettu.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Toipumassa My PC jälkeen Epäillyt Power Surge LESLIZ Rautatavaran Chat 4 25 lokakuu 2009 01:44
Palauta Photo n From 10 Gb Drive waldo899 Drives & Removable Media 4 10th Jun 2009 15:23
Spybot Recovery ei Palauta Randal Virusten, vakoiluohjelmien & Security 3 13th Jan 2009 12:54
Palauta kamaa alkaen vanhempi kovalevy chrismorris730 Drives & Removable Media 2 11th Feb 2008 19:40
Takaisin menetetyt tiedot Opila Windows-käyttöjärjestelmät 3 30 Jan 2008 23:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.