![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei pojat ja tytöt, sai ongelma minun Toshiba laptop. Oma kannettava tietokone kaatui ja sininen ruutu tuli sanoi käynnistä tietokone, ei niin, ja sitten se kaatui uudelleen vasta tällä kertaa se ei ladata ikkunat. Päätti käyttää perintää levy, mutta tämä vain saa noin 20% ja sanoo lastaus jäljellä NTFS MFT tiedostot ja sitten ei enää. Joten olen ruuvattu, jos joku voi auttaa minua Olisin kiitollinen. Hurraa Rapea |
|
| |||
| |||
| Onko sinulla mitään onko palauttaa osio kannettavan tietokoneen tai on palauttaa todella tehdä levyn? |
|
| |||
| |||
| Hei, thats ole ongelma enää, vasemmalle se puoli tuntia ja yritin uudelleen ja se toimi riittävän pitkä asentaa Windows uudelleen. Se vain näyttää nyt oltava käynnissä paljon hitaampaa kuin normaalisti. Windows Media Player 11 kesti noin 10 min asentaa. On 3 vuotta vanha kannettava tietokone niin ole, että vanhentunut. Making (niin hyvin kuin voin kuvailla) hyvin melko "sirkutus" melu, kuten kun pidä liikaa näppäimiä on keboard mutta hiljaisempi. Myös sen tehdä kova levy käsittelyssä kuulostaa koko ajan mutta jälleen ABIT hiljaisempia ja koko ajan (erittäin ärsyttävää). Kiitos, että sen korot. Rapea |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| voit kirjoittaa OS asennettu kahdesti. Oletan, että hyvä asia, että on voit palauttaa tiedostot
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Sen LAJITTELE itsestään, sitä mieltä, että se oli juuri ylikuumennettu. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Toipumassa My PC jälkeen Epäillyt Power Surge | LESLIZ | Rautatavaran Chat | 4 | 25 lokakuu 2009 01:44 |
| Palauta Photo n From 10 Gb Drive | waldo899 | Drives & Removable Media | 4 | 10th Jun 2009 15:23 |
| Spybot Recovery ei Palauta | Randal | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 3 | 13th Jan 2009 12:54 |
| Palauta kamaa alkaen vanhempi kovalevy | chrismorris730 | Drives & Removable Media | 2 | 11th Feb 2008 19:40 |
| Takaisin menetetyt tiedot | Opila | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 30 Jan 2008 23:45 |
| Thread Tools | |
| |