![]() |
|
| |||
| |||
| Hey jongens en meisjes, hebben een probleem met mijn Toshiba laptop. Mijn laptop crashte en een blauw scherm kwam zei de computer opnieuw op te starten, dit hebben gedaan en vervolgens crashte weer alleen dit keer zou het niet laden upvensters. Besloten gebruik te maken van het herstel-schijf, maar deze krijgt alleen tot ongeveer 20% en zegt laden resterende NTFS MFT bestanden en gaat dan niet verder. Dus ben genaaid, als iemand kan me helpen Ik zou dankbaar zijn. Sante Crispy |
|
| |||
| |||
| Heeft u geen is er een herstel partitie op de laptop of is het herstel daadwerkelijk wordt gedaan van de schijf? |
|
| |||
| |||
| He, dat is het probleem niet meer, links het een half uur en probeerde het opnieuw en het werkte lang genoeg Windows opnieuw moet installeren. Het lijkt nu te lopen een stuk trager dan normaal. Windows Media Player 11 heeft ongeveer 10 minuten te installeren. Hebben 3 jaar oude laptop dus niet verouderd. Maken (zo goed als ik kan beschrijven) een heel erg "goedkope" ruis, net als wanneer je houdt te veel toetsen op het keboard maar stiller. Ook zijn het maken van harde schijf lezing klinkt de hele tijd maar weer abit stiller en de hele tijd (zeer irritant). Bedankt voor de belangstelling. Crispy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kunt u uw besturingssysteem geïnstalleerd tweemaal. Ik veronderstel dat het goede ding over dat kunt u uw bestanden
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Zijn gesorteerd zelf uit, vind het net oververhit. |