mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Problem med å utvinne laptop

Reply

Thread Tools
Old 28 Dec 2007, 12:39
New Member Group

Hei gutter og jenter, har et problem med min Toshiba laptop.

Min laptop krasjet og en blå skjerm kom opp sa om å starte datamaskinen på nytt, gjorde det og så krasjet igjen bare denne gangen ville det ikke laste vinduer.

Besluttet å bruke gjenopprettingskonsollen plate men dette blir bare ca 20% og sier lasting gjenværende NTFS MFT filer og deretter går ikke lenger.

Så er ødelagt, hvis noen kan hjelpe meg ville jeg være takknemlig.

Skål

Sprø
Old 28 Dec 2007, 17:41
Medlem Group

Har du ikke er det en gjenopprette partisjoner på den bærbare datamaskinen eller er gjenopprette faktisk foregår fra disken?
Old 28 Dec 2007, 20:37
New Member Group

Hei, dvs ikke problemet lenger, forlot den en halv time og prøvde igjen, og det virket lenge nok til å installere Windows på nytt. Det bare virker nå å være kjører mye tregere enn vanlig. Windows Media Player 11 tok cirka 10 minutter å installere. Har 3 år gamle laptop så ikke ut på dato. Making (som best jeg kan beskrive) et svært ganske "cheep støy, som når du holder nede for mange taster på keboard men roligere. Også sitt å gjøre hard disk lesing lyder hele tiden, men igjen abit roligere og hele tiden (veldig irriterende).

Takk for interessen.

Sprø
Old 29 Dec 2007, 04:45
Donor Group

du kan ha din OS installert to ganger. Jeg antar det bra om det er kan du gjenopprette filene dine

Min System: Min

Prosessor (er):
AMD Athlon tokjerners
Hovedkort:
Winfast 6600
RAM-minne:
3GB
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Lydkort:
noen billige dx9 5.1
Harddisk (er):
Optisk stasjon (er):
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 3dje 2008, 09:38
New Member Group

Sine sortert seg ut, tror det hadde overopphetet.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.