![]() |
|
| |||
| |||
| Hej killar och flickor, har ett problem med min Toshiba laptop. Min bärbara dator kraschade och en blå skärm kom upp sa att starta om datorn, gjorde så och sedan kraschade igen bara den här gången skulle det inte ladda upp fönster. Beslutat att använda återvinning skiva, men det bara blir till ca 20% och säger lastning återstående NTFS MFT filer och sedan går inte längre. Så är skruvad, om någon kan hjälpa mig vore jag tacksam. Skål Crispy |
|
| |||
| |||
| Har du inget är det ett återställa partition på den bärbara datorn eller återställningen som görs från disken? |
|
| |||
| |||
| Hey, thats inte problemet längre, lämnade den en halvtimme och försökte igen och det fungerade tillräckligt länge för att installera Windows på nytt. Det verkar nu vara igång mycket långsammare än vanligt. Windows Media Player 11 tog ungefär 10 minuter att installera. Har 3 år gamla laptop så inte föråldrad. Att göra (så gott jag kan beskriva) en mycket ganska "billiga" buller, som när du håller ner för många knappar på keboard men tystare. Även dess gör hårddisk behandlingen ljud hela tiden men lite tystare och hela tiden (mycket irriterande). Tack för intresset. Crispy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du kan ha din OS installerat två gånger. Jag antar att det är bra som du kan återställa dina filer
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Dess ordna till sig, tror att det just hade överhettats. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Återställa Min PC efter en misstänkt Överspänningsskydd | LESLIZ | General Hardware Chat | 4 | 25 oktober 2009 01:44 |
| Återställning Foto's Från en 10 Gb Drive | waldo899 | Drives & Removable Media | 4 | 10 juni 2009 15:23 |
| Spybot Inkassering inte Återställning | Randal | Virus, spionprogram och säkerhet | 3 | 13 januari 2009 12:54 |
| Återställning av saker från en äldre hårddisk | chrismorris730 | Drives & Removable Media | 2 | 11 februari 2008 19:40 |
| Återställning av förlorade data | Opila | Windows-operativsystem | 3 | 30 januari 2008 23:45 |
| Thread Tools | |
| |