mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Problem med att återhämta laptop

Reply

Thread Tools
Old 28 december 2007, 12:39
New Member Group

Default Problem med att återhämta laptop

Hej killar och flickor, har ett problem med min Toshiba laptop.

Min bärbara dator kraschade och en blå skärm kom upp sa att starta om datorn, gjorde så och sedan kraschade igen bara den här gången skulle det inte ladda upp fönster.

Beslutat att använda återvinning skiva, men det bara blir till ca 20% och säger lastning återstående NTFS MFT filer och sedan går inte längre.

Så är skruvad, om någon kan hjälpa mig vore jag tacksam.

Skål

Crispy
Old 28 december 2007, 17:41
Ledamot Gruppen

Har du inget är det ett återställa partition på den bärbara datorn eller återställningen som görs från disken?
Old 28 december 2007, 20:37
New Member Group

Hey, thats inte problemet längre, lämnade den en halvtimme och försökte igen och det fungerade tillräckligt länge för att installera Windows på nytt. Det verkar nu vara igång mycket långsammare än vanligt. Windows Media Player 11 tog ungefär 10 minuter att installera. Har 3 år gamla laptop så inte föråldrad. Att göra (så gott jag kan beskriva) en mycket ganska "billiga" buller, som när du håller ner för många knappar på keboard men tystare. Även dess gör hårddisk behandlingen ljud hela tiden men lite tystare och hela tiden (mycket irriterande).

Tack för intresset.

Crispy
Old 29 december 2007, 04:45
Givargruppen

du kan ha din OS installerat två gånger. Jag antar att det är bra som du kan återställa dina filer

Mitt System: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moderkort:
Winfast 6600
RAM Minne:
3Gb
Grafikkort (s):
MSI 8600GT
Ljudkort:
några billiga DX9 5.1
Hårddisk (s):
Optisk enhet (er):
Mål / PSU:
Kylning:
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 3 januari 2008, 09:38
New Member Group

Dess ordna till sig, tror att det just hade överhettats.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Återställa Min PC efter en misstänkt Överspänningsskydd LESLIZ General Hardware Chat 4 25 oktober 2009 01:44
Återställning Foto's Från en 10 Gb Drive waldo899 Drives & Removable Media 4 10 juni 2009 15:23
Spybot Inkassering inte Återställning Randal Virus, spionprogram och säkerhet 3 13 januari 2009 12:54
Återställning av saker från en äldre hårddisk chrismorris730 Drives & Removable Media 2 11 februari 2008 19:40
Återställning av förlorade data Opila Windows-operativsystem 3 30 januari 2008 23:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.