![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har for nylig været læser op om Terninger (tøris overclocking), så besluttede at give det en hvirvel. I løbet af de næste par uger vil jeg være at afprøve forskellige CPU's til det yderste ![]() Jeg formåede at få mine hænder på en terning pot og nu alt, hvad jeg behøver, er nogle acetone og tøris og im klar til at gå ![]() Følgende CPU's vil blive afprøvet og mere senere Intel CPU's Pentium 4 640 E2220 AMD CPU's Opteron 165 3500 + Et par billeder ![]() ![]() ![]()
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Meget cool (undskylde ordspil!)
| |||
| |||
| LOL jep rigtigt, at vikarer vil være på omkring -60 * C/-70 * C
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wow, ville ikke gerne være lørdag ud for at .. Lige ud af interesse selv om, hvad der er den gennemsnitlige min drift temp for CPU's? Det kan ikke være et problem nu jeg spose, men som afkøling metoder får flere og flere ekstreme det vil helt sikkert spille en rolle i hvor langt du kan OC ..
|
| |||
| |||
| Dens afhængige af CPU type virkelig, nogle har koldt bugs, men som normalt ikke virkning dem indtil de er -100 * C eller deromkring
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Påmind mig ikke at købe nogen CPU'er fra dig, når du har stegt nøddernes off dem! Lyde som et sjovt projekt.
|
| |||
| |||
| sikkert på de temps du få problemer med kondens, når den begynder at varme back up? men ser smuk sød dog noget id gerne prøve, hvis jeg havde tid nogen penge! |
|
| |||
| |||
| Jamen det er, hvad neo er for, til at absorbere det:) Dens ikke så dyrt anywho Pot koste mig 100euro resten er billigt nok
|
| |||
| |||
| Citat:
(Hvis du basere den på køling af CPU kun, ingen andre komponenter.)
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dette skal være så sjovt at se så meget som den fyr, der submersfermentering hi hele pc i vegetabilsk olie var.