![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen viime aikoina ollut käsittelyssä noin DICE (Dry Ice overclocking) niin päätti antaa sille pöllytä. Lähiviikkojen aikana aion testaamiseksi eri CPU: n on äärimmäisen ![]() Olen onnistunut saamaan minun käsissä on DICE potin ja nyt kaikki mitä tarvitsemme, on joitakin asetonia ja kuivajäässä ja im valmis menemään ![]() Seuraavat CPU: n on tarkoitus testata ja myöhemmin Intel CPU: n Pentium 4 640 E2220 AMD CPU: n Opteron 165 3500 + Muutamia kuvia ![]() ![]() ![]()
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Erittäin viileä (anteeksi pun!)
| |||
| |||
| LOL kyllä totta, että aika on noin -60 * C/-70 * C
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Vau, ei haluaisi olla lau vieressä, että .. Just ulos edun vaikka mitä keskimääräinen min toimivat temp varten CPU: n? Se ei voi olla ongelma, nyt spose, mutta jäähdytys menetelmiä entistä enemmän ja tehokkaammin äärimmäisen se varmasti osaltaan siitä, kuinka paljon voit OC ..
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Sen riippuvainen suorittimen tyyppi todella, jotkut ovat kylmä vikoja, mutta se ei yleensä ole vaikutusta niitä, kunnes ne ovat -100 ° C tai niin
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Muistuta minua olemaan ostamatta mitään CPUs pois sinua, kun olet paistettu pähkinät pois ne! Kuulostaa ihan hauska projekti.
|
| |||
| |||
| varmasti näitä temps saat kysymyksiä tiivistyminen, kun se alkaa lämmetä takaisin ylös? mutta näyttää melko makea kuitenkin jotain id haluaisin yrittää, jos minulla oli aikaa yhtään rahaa! |
|
| |||
| |||
| No niinhän neo on, vaimentamaan sen:) Sen ole niin kallista anywho Pot maksaa minulle 100euro loput on halpa tarpeeksi
|
| |||
| |||
| Quote:
(Jos sen perustaksi jäähdytys suoritintehon vain, ei muita ainesosia.)
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| tämän pitäisi olla yhtä hauska katsella yhtä paljon kuin kaveri, joka sukelluksissa hi koko pc kasviöljyssä oli.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Projekti-ja henkilökohtainen esittely | Guru01010 | Rautatavaran Chat | 0 | 9 syyskuu 2009 05:48 |
| Hankkeen bladed hiiri | JL2008 | Rautatavaran Chat | 0 | 18th Jun 2009 20:23 |
| PSU Required - AC / DC 12V 4A +? Hanke | Rake | Kotelot & Virtalähteet | 3 | 28. toukokuuta 2009 06:26 |
| The 4Ghz Project-E8400 | cheesepuff | CPUs, Emolevyt & RAM | 8 | 30 Jan 2009 22:37 |
| Guitar Amp tietokone mod hanke | computeruler | Kotelot & Virtalähteet | 5 | 7. Huhtikuu 2008 18:15 |
| Thread Tools | |
| |