![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb onlangs een lezing over DICE (droogijs overklokken) dus besloten om het eens uit. In de komende weken zal ik het testen van de verschillende CPU's tot het uiterste ![]() Ik om mijn handen op een DICE pot en nu alles wat ik nodig heb is enige aceton en droog ijs en im ready to go ![]() De volgende CPU's zullen worden getest en later Intel CPU's Pentium 4 640 E2220 AMD CPU's Opteron 165 3500 + Een paar foto's ![]() ![]() ![]()
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zeer cool (excuus voor de woordspeling!)
| |||
| |||
| LOL yep inderdaad, temps zullen ongeveer -60 * C/-70 * C
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Wow, niet zou willen zijn zaterdag naast dat .. Gewoon uit interesse maar wat is de gemiddelde min. temp bedrijfsresultaat voor CPU's? Het mag niet een probleem nu ik spose, maar als koeling krijgen meer en meer extreme zal zeker een rol spelen in hoe ver je kunt OC ..
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Zijn afhankelijk van de CPU type echt, sommige hebben koud bugs, maar dat heeft meestal geen effect totdat ze -100 * C of zo
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Herinner me niet te kopen alle CPU's uitgeschakeld nadat je je hebt gebakken de noten uit ze! Klinkt als een leuk project.
|
| |||
| |||
| zeker in die tijd krijg je problemen met condensatie wanneer hij begint te warm back-up? maar ziet er pretty sweet echter iets id willen proberen als ik had de tijd geen geld! |
|
| |||
| |||
| Nou dat is wat de neo voor, te absorberen:) Het is niet dat dure Anywho Pot kost mij 100euro rest is goedkoop genoeg
|
| |||
| |||
| Citaat:
(Als u baseren op de koeling van de CPU, geen andere onderdelen.)
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dit moet zo leuk om naar te kijken als de man die ondergedompeld hi hele pct in plantaardige olie.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Een project en Personal Inleiding | Guru01010 | Algemeen Hardware Chat | 0 | 9 september 2009 05:48 |
| Project blad muis | JL2008 | Algemeen Hardware Chat | 0 | 18 jun 2009 20:23 |
| Vereiste PSU - AC / DC 12V 4A +?? Project | Rake | Cases & Power Supplies | 3 | 28 mei 2009 06:26 |
| De 4Ghz Project-E8400 | cheesepuff | CPUs, Moederborden & RAM | 8 | 30 Jan 2009 22:37 |
| Guitar amp computer mod project | computeruler | Cases & Power Supplies | 5 | De 7 april 2008 18:15 |
| Thread Tools | |
| |