![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har nylig lest opp om Dice (Dry Ice overclocking) så besluttet å gi den en virvel. Over de neste ukene vil jeg skal teste ut forskjellige CPUens til ekstreme ![]() Jeg greide å få hendene mine på en Dice potten, og nå er alt jeg trenger er noen acetone og tørr is og im klar ![]() Følgende CPUens vil bli testet og mer senere Intel CPU's Pentium 4 640 E2220 AMD CPUens Opteron 165 3500 + Noen pics ![]() ![]() ![]()
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Veldig kul (unnskyldning for ordspill!)
| |||
| |||
| LOL Ja sant det, temps blir rundt -60 * C/-70 * C
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wow, ikke vil bli satt ved siden av det .. Just out of interest skjønt hva som er gjennomsnittet min drifts temp for CPUens? Det kan ikke være et problem nå spose, men som kjøling metoder får mer og mer ekstrem det vil sikkert spille en rolle hvor langt du kan OC ..
|
| |||
| |||
| Dens avhengige av CPU type egentlig noen har kaldt bugs, men som vanligvis ikke effekten dem før de er -100 * C eller så
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minn meg på å ikke kjøpe noe CPUer av deg etter du har stekt den sprø av dem! Høres ut som et morsomt prosjekt.
|
| |||
| |||
| sikkert på de temps du får problemer med kondens når det begynner å varme sikkerhetskopiere? men ser pen søt skjønt, noe id har lyst til å prøve om jeg hadde den gang ingen penger! |
|
| |||
| |||
| Vel det er det Neo er til å absorbere det:) Det er ikke det dyrt anywho Pot koste meg 100euro resten er billige nok
|
| |||
| |||
| Sitat:
(Hvis du baserer det på kjøling CPU bare ingen andre komponenter.)
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dette skal være så morsomt å se så mye som fyren som senkes hi hele pc i vegetabilsk olje var.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Et prosjekt og personlig Innledning | Guru01010 | General Hardware Chat | 0 | 9 september 2009 05:48 |
| Project bladed mus | JL2008 | General Hardware Chat | 0 | 18 juni 2009 20:23 |
| PSU Required - AC / DC 12V 4A +? Project | Rake | Bærevesker & Strømforsyning | 3 | 28 mai 2009 06:26 |
| Den 4Ghz Project-E8400 | cheesepuff | CPUer, Hovedkort & RAM | 8 | 30 januar 2009 22:37 |
| Gitar amp datamaskinen mod prosjekt | computeruler | Bærevesker & Strømforsyning | 5 | 7 april 2008 18:15 |
| Thread Tools | |
| |