![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har nyligen läsa upp om TÄRNINGAR (torris överklockning) så bestämde sig för att ge det en virvel. Under de närmaste veckorna kommer jag att testa olika processorer till extrema ![]() Jag lyckades få mina händer på en TÄRNINGAR potten och nu är allt jag behöver är en del aceton och torris och im redo att gå ![]() Följande processorer kommer att testas och mer senare Intel CPU's Pentium 4 640 E2220 AMD CPU's Opteron 165 3500 + Några bilder ![]() ![]() ![]()
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Very cool (ursäkta den pun!)
| |||
| |||
| LOL Ja sant att temps kommer ca -60 * C/-70 * C
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wow, skulle inte vilja vara lördag bredvid att .. Bara av intresse även om vad som är den genomsnittliga min drift temp för CPU's? Det kanske inte är en fråga jag spose, men som kylning metoder få mer och mer extrem det kommer säkert att spela en roll i hur långt du kan OC ..
|
| |||
| |||
| Dess beroende av CPU typ verkligen har vissa kallt fel, men det brukar inte gälla dem tills de är -100 ° C eller så
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Påminn mig inte att köpa någon CPU bort dig när du har stekt valnötterna bort dem! Låter som ett kul projekt.
|
| |||
| |||
| säkert på de temps du får problem med kondens när det börjar bli varm säkerhetskopiera? men ser ganska söt ändå, något id vilja prova om jag hade tid några pengar! |
|
| |||
| |||
| Jo det är vad neo är för att absorbera det:) Dess inte så dyra anywho Pot kostade mig 100euro resten är billigt nog
|
| |||
| |||
| Citat:
(Om du basera den på kyla CPU endast några andra komponenter.)
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| detta bör vara så kul att se så mycket som killen som är nedsänkt i hi hela st i vegetabilisk olja.