mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Quantum Computing?

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 17:36
Donor-Gruppen

Default Quantum Computing?

Hej alle, jeg forsøger at lære alt, hvad jeg kan om kvantecomputere Jeg har næsten ingen viden om dette emne og gerne vil lære, hvad jeg kan fra en god samfunds Jeg glæder mig over den visdom:)
Old 27 juni 2009, 10:52
Donor-Gruppen

Default Quantum Computing?

ok, hvad jeg har fundet indtil videre, Quantum computing er baseret fra strengen teori, teoretiske pyhsics og generelle relativitetsteori. Strengene i streng teori er enkelt oscillerende en dimensionale linjer. I teorien om streng teorien de er nu ikke for teori, som de gør i formuleringen af punkt til punkt.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hardrives fejl og derefter Lost! Barracuda og Quantum Fireball activist3 Drives & flytbare medier 11 14 august 2009 14:00
Netop gjorde mit Højere Computing Foreløbigt dag YRTNEG Off Topic Discussion 0 4 februar 2009 18:28
Quantum Fireball CR vil ikke lade mit edb-boot Nightowl Drives & flytbare medier 2 16 november 2008 15:30
Hej --- desperate computing msdebsm Indføre Yourself Her 4 22 oktober 2007 10:03
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.