mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Quantum Computing?

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 17:36
Donor Groep

Default Quantum Computing?

Hey allemaal, ik probeer te leren alles wat ik kan over quantum computing ik heb bijna geen kennis van dit onderwerp en wil om te leren wat ik kan van een goede gemeenschap Ik ben blij met de wijsheid:)
Old 27 jun 2009, 10:52
Donor Groep

Default Quantum Computing?

ok wat ik heb gevonden tot nu toe, Quantum computing is gebaseerd uit string theorie, theoretische pyhsics, en de algemene relativiteitstheorie. De strijkers in de string theorie zijn enkele oscillerende eendimensionale lijnen. In de theorie van de string theorie ze nu niet nodig voor de theorie als in de formulering van punt tot punt.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hardrives Storingen en vervolgens Lost! Barracuda en Quantum Fireball activist3 Drives & Removable Media 11 14 aug 2009 14:00
Net heb mijn Hoger Computing Voorontw Vandaag YRTNEG Off Topic Discussie 0 De 4 februari 2009 18:28
Quantum Fireball CR zal niet toestaan dat mijn computer opstart Nightowl Drives & Removable Media 2 16 nov 2008 15:30
Hallo --- wanhopige computing msdebsm Introduceer jezelf hier 4 22 okt 2007 10:03
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.