![]() |
|
| |||
| |||
| Hey allemaal, ik probeer te leren alles wat ik kan over quantum computing ik heb bijna geen kennis van dit onderwerp en wil om te leren wat ik kan van een goede gemeenschap Ik ben blij met de wijsheid:) |
|
| |||
| |||
| ok wat ik heb gevonden tot nu toe, Quantum computing is gebaseerd uit string theorie, theoretische pyhsics, en de algemene relativiteitstheorie. De strijkers in de string theorie zijn enkele oscillerende eendimensionale lijnen. In de theorie van de string theorie ze nu niet nodig voor de theorie als in de formulering van punt tot punt. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hardrives Storingen en vervolgens Lost! Barracuda en Quantum Fireball | activist3 | Drives & Removable Media | 11 | 14 aug 2009 14:00 |
| Net heb mijn Hoger Computing Voorontw Vandaag | YRTNEG | Off Topic Discussie | 0 | De 4 februari 2009 18:28 |
| Quantum Fireball CR zal niet toestaan dat mijn computer opstart | Nightowl | Drives & Removable Media | 2 | 16 nov 2008 15:30 |
| Hallo --- wanhopige computing | msdebsm | Introduceer jezelf hier | 4 | 22 okt 2007 10:03 |
| Thread Tools | |
| |