![]() |
|
| |||
| |||
| lad mig først starte ud med Jeg kender intet virkelig om computere .. nu på spørgsmålet Jeg har to skærme tilsluttet, og begge kører bare én lige viser min ryg runde og intet andet og IDK hvad man skal gøre, eller hvordan du kan gøre dem arbejde ... årsag Grunden til, at jeg vil have dem til at spille counter strike source på en og har mine chatsamtaler på den anden, så jeg behøver ikke at minimere eller lignende .. Jeg har også vista hvis dette spørgsmål ... så kan nogen hjælpe mig? |
|
| |||
| |||
| den anden skærm viser kun din baggrund, fordi det er en udbygning af din anden skærm. kan du sætte din chat på den anden skærm ved at trække det fra din første skærm til den anden. derefter sætte Counterstrike i windowed mode (hvis det har en), så du dont have at minimere at skrive noget i chatten applictaion. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Spørgsmål om Far Cry 2 | hitman0042 | PC & Console Gaming | 12 | 14th Dec 2008 21:20 |
| Ram Spørgsmål | P5200 | CPU, bundkort og RAM | 8 | 26 november 2008 11:59 |
| Kun et spørgsmål (Om Min PC) | PC WhizzKid | General Hardware Chat | 9 | 6. dec 2007 15:08 |
| En anden RAM spørgsmål! | sturo | CPU, bundkort og RAM | 2 | 10 oktober 2007 09:58 |
| Spørgsmål behage hjælp> _ < | Ria | General Hardware Chat | 3 | 10 april 2007 12:58 |
| Thread Tools | |
| |