![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| aluksi haluaisin aloittaa I tiedä mitään todella noin tietokoneet .. nyt kysymys Olen kaksoismonitoreja koukussa ja molemmat ovat käytössä vain yksi osoittaa vain minun takaisin kierroksella eikä mitään muuta ja idk mitä tehdä tai miten saada ne toimimaan ... aiheuttaa syystä haluan niitä on tarkoitus olla counter strike source yhdessä ja on omat chatit ja toisaalta niin minulla ei ole minimoida tai mitään vastaavaa .. i myös näköala jos asioissa ... joten kukaan voi auttaa minua? |
|
| |||
| |||
| muiden seurata vain näyttää tausta, koska se on extention teidän muiden valvoa. voit laittaa chattia muiden seurata vetämällä se ensimmäinen seurata osaksi toista. sitten counterstrike vuonna windowed tilassa (jos se on yksi), joten dont on minimoida kirjoittaa jotakin chat applictaion. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kysymys siitä, Far Cry 2 | hitman0042 | PC & Console Gaming | 12 | 14. Joulukuu 2008 21:20 |
| Ram Kysymys | P5200 | CPUs, Emolevyt & RAM | 8 | 26. marraskuu 2008 11:59 |
| Vain kysymys (About My PC) | PC WhizzKid | Rautatavaran Chat | 9 | 6. joulukuu 2007 15:08 |
| Toinen RAM kysymys! | sturo | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 10. lokakuu 2007 09:58 |
| Kysymys auta> _ < | Ria | Rautatavaran Chat | 3 | 10th Apr 2007 12:58 |
| Thread Tools | |
| |