vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

A question

Reply

Thread Tools
Old 4 marraskuu 2007, 20:46
Uusi Jäsen

Default A question

aluksi haluaisin aloittaa I tiedä mitään todella noin tietokoneet .. nyt kysymys
Olen kaksoismonitoreja koukussa ja molemmat ovat käytössä vain yksi osoittaa vain minun takaisin kierroksella eikä mitään muuta ja idk mitä tehdä tai miten saada ne toimimaan ... aiheuttaa syystä haluan niitä on tarkoitus olla counter strike source yhdessä ja on omat chatit ja toisaalta niin minulla ei ole minimoida tai mitään vastaavaa .. i myös näköala jos asioissa ... joten kukaan voi auttaa minua?
Old 5 marraskuu 2007, 01:11
Rahoittajien ryhmän

Default A question

muiden seurata vain näyttää tausta, koska se on extention teidän muiden valvoa. voit laittaa chattia muiden seurata vetämällä se ensimmäinen seurata osaksi toista. sitten counterstrike vuonna windowed tilassa (jos se on yksi), joten dont on minimoida kirjoittaa jotakin chat applictaion.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Kysymys siitä, Far Cry 2 hitman0042 PC & Console Gaming 12 14. Joulukuu 2008 21:20
Ram Kysymys P5200 CPUs, Emolevyt & RAM 8 26. marraskuu 2008 11:59
Vain kysymys (About My PC) PC WhizzKid Rautatavaran Chat 9 6. joulukuu 2007 15:08
Toinen RAM kysymys! sturo CPUs, Emolevyt & RAM 2 10. lokakuu 2007 09:58
Kysymys auta> _ < Ria Rautatavaran Chat 3 10th Apr 2007 12:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.