mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Een vraag

Reply

Thread Tools
Old 4 november 2007, 20:46
Nieuw Lid Fractie

Default Een vraag

allereerst wil ik beginnen met ik weet niets over computers .. nu op de vraag
Ik heb twee beeldschermen aangesloten en beide actief zijn maar een gewoon toont mijn rug rond en niets anders en idk wat te doen of hoe ze werken ... oorzaak de reden wil ik hen voor te spelen counter strike source op een en mijn chats op de andere, zodat ik niet hoef te minimaliseren of zoiets .. ik heb ook vista indien deze zaken ... dus kan iemand mij helpen?
Old 5 november 2007, 01:11
Donor Groep

Default Een vraag

de andere monitor toont alleen uw achtergrond, want het is een extentie van uw andere monitor. kunt u chatten op de andere monitor slepen door het uit de eerste monitor in het tweede. vervolgens counterstrike in venstermodus (indien deze nog een), zodat je niet hoeft te beperken tot iets in de chat applictaion.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Vraag over Far Cry 2 hitman0042 PC & Gaming Console 12 14 dec 2008 21:20
Ram Vraag P5200 CPUs, Moederborden & RAM 8 26 nov 2008 11:59
Gewoon een vraag (Over mijn pc) PC WhizzKid Algemeen Hardware Chat 9 6 dec 2007 15:08
Een ander RAM vraag! sturo CPUs, Moederborden & RAM 2 10 okt 2007 09:58
Vraag help> _ < Ria Algemeen Hardware Chat 3 10 apr 2007 12:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.