![]() |
|
| |||
| |||
| allereerst wil ik beginnen met ik weet niets over computers .. nu op de vraag Ik heb twee beeldschermen aangesloten en beide actief zijn maar een gewoon toont mijn rug rond en niets anders en idk wat te doen of hoe ze werken ... oorzaak de reden wil ik hen voor te spelen counter strike source op een en mijn chats op de andere, zodat ik niet hoef te minimaliseren of zoiets .. ik heb ook vista indien deze zaken ... dus kan iemand mij helpen? |
|
| |||
| |||
| de andere monitor toont alleen uw achtergrond, want het is een extentie van uw andere monitor. kunt u chatten op de andere monitor slepen door het uit de eerste monitor in het tweede. vervolgens counterstrike in venstermodus (indien deze nog een), zodat je niet hoeft te beperken tot iets in de chat applictaion. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Vraag over Far Cry 2 | hitman0042 | PC & Gaming Console | 12 | 14 dec 2008 21:20 |
| Ram Vraag | P5200 | CPUs, Moederborden & RAM | 8 | 26 nov 2008 11:59 |
| Gewoon een vraag (Over mijn pc) | PC WhizzKid | Algemeen Hardware Chat | 9 | 6 dec 2007 15:08 |
| Een ander RAM vraag! | sturo | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 10 okt 2007 09:58 |
| Vraag help> _ < | Ria | Algemeen Hardware Chat | 3 | 10 apr 2007 12:58 |
| Thread Tools | |
| |