mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Et spørsmål

Reply

Thread Tools
Old 4de Nov 2007, 20:46
New Member Group

Default Et spørsmål

første La meg begynne med jeg vet ikke egentlig om datamaskiner .. nå på spørsmålet
Jeg har doble skjermer koblet og begge kjører bare én bare viser meg rundt og ingenting annet, og IDK hva de skal gjøre eller hvordan gjøre dem arbeide ... forårsake grunnen jeg vil ha dem for å spille counter strike source på én og har mine samtaler på den andre så jeg ikke trenger å minimere eller noe sånt .. Jeg har også vista hvis som teller ... så kan noen hjelpe meg?
Old 5te Nov 2007, 01:11
Donor Group

Default Et spørsmål

den andre skjermen viser bare din bakgrunn fordi den er en forlengelse av den andre skjermen. du kan plassere chatte på den andre skjermen ved å dra det fra første skjermen i den andre. Deretter satte counterstrike i windowed modus (hvis den har en) slik at du ikke trenger å minimalisere å skrive noe i chatten applictaion.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.