![]() |
|
| |||
| |||
| Låt mig först börja med jag vet ingenting egentligen om datorer .. nu till frågan Jag har dubbla bildskärmar anslutna och båda kör bara en bara visar mig runt och ingenting annat och IDK vad man ska göra eller hur man får dem att fungera ... orsaka Anledningen till att jag vill ha dem för att spela counter strike source på en och har mina chattar å andra sidan så har jag inte för att minimera eller något sånt .. jag har också vista om att frågor ... så kan någon hjälpa mig? |
|
| |||
| |||
| andra övervaka bara visar din bakgrund eftersom det är en förlängning av din andra skärm. Du kan sätta din chatt på andra övervaka genom att dra det från din första övervaka i den andra. sedan lägga Counterstrike i fönsterläge (om den har en) så att du inte har för att minimera att skriva något i chatten applictaion. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Fråga om Far Cry 2 | hitman0042 | PC & Console Gaming | 12 | 14 december 2008 21:20 |
| Ram Fråga | P5200 | Processorer, moderkort & RAM | 8 | 26 november 2008 11:59 |
| Bara en fråga (om min PC) | PC WhizzKid | General Hardware Chat | 9 | 6 december 2007 15:08 |
| En annan RAM fråga! | sturo | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 10 oktober 2007 09:58 |
| Fråga vänligen hjälp> _ < | Ria | General Hardware Chat | 3 | 10 april 2007 12:58 |
| Thread Tools | |
| |