![]() |
|
| |||
| |||
| hey jeg har et spørgsmål im going et projekt om, at filmen "kernen", og jeg er nødt til at skrive en rapport om, hvordan magneter påvirker computere og hvordan mikrobølger påvirker cd'er fordi i filmen fyren smider CD'er i microovn og løber kæmpe magneter hele computere, så han gør ikke få cought fordi HES en computer hacker. på en hvilken som helst måde. Jeg har ingen idé om, hvilke magneter eller mikrobølger gøre for at sådan noget haha. hjælp? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har ikke set filmen, men ...
Film involverer computer hackere er normalt ikke meget præcis. De teknikker, der anvendes i dem er mere fiktion end fakta. De bare bruge store ord og ting, der skal imponere uuddannet publikum. Så på dette grundlag sin sandsynligvis spild af tid at undersøge, hvordan magneter påvirke computere, fordi effekten af dem vil være nogen-måde er relateret til computerhacking. Mit system: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Første awesome film! Andet, Dave er korrekt. Deres gennemsnitlige husstand magnet (køleskab, taler osv.) vil højst sandsynligt ikke gøre irrepairable beskadigelse af data på en harddisk. Tredje, hvad angår at sætte en disk i en mikrobølgeovn. Den aluminium lag på en cd er meget tynd. De mikrobølger fra ovnen inducere en stor mængde af de nuværende i aluminium. Dette skaber tilstrækkelig varme til at fordampe i aluminium. Du kan derefter se elektriske buer går gennem fordampes aluminium. Inden for nogle få sekunder, der er stier etched hele aluminium, forlader bag lidt metallisk BLOB'er. Disse BLOB'er vil fokusere mikrobølgehovedet energi og bliver meget varm. Som mikrobølger er koncentreret inden for disse BLOB'er de sidste dissapate og du ender med at se nogle få lyspunkter spewing en masse røg. Hvordan kan jeg vide? Jeg har lige gjorde det: D (Glad jeg ikke sælge min makro linse). Mikrobølgehovedet pladespiller er fuld af, hvad der synes at være slagger nu, fru er gonna kill me. Hey, aldrig lad det være sagt, at jeg ikke gør mit bedste for at hjælpe:) Åh, og til rent faktisk at besvare dit spørgsmål, Yup, den cd er buggered så jeg gætte filmen var korrekt på dette ene.
|
| |||
| |||
| Jeg kan se, hvad din siger. Jeg gætte en magnet vil også påvirke en pc på en dårlig måde, en magnet vil helt slette data fra en hård / diskettedrev. Jeg var ikke ligefrem sige de metoder ikke virker, blot de er urealistiske, hvilket betyder, at basere dem på en alvorlig »projekt« eller »paper« er nok en dårlig idé. Researching korrekte metoder ville være en bedre vinkel, forlader film ud af det helt. |