![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hei minulla on kysymys im meneillään projekti, että elokuvan "ydin" ja i on kirjoittaa paperille, miten magneetteja vaikuttaa tietokoneiden ja miten mikroaaltoja vaikuttaa CD-levyjä, koska elokuvan kaveri heittää CD-levyjä mikroaalto ja on valtava magneetteja kaikkialla tietokoneet joten hän doesnt get cought koska HES tietokoneen hakkeri. silti. Minulla ei ole aavistustakaan, mitä magneetteja tai mikroaaltoja tehdä asioita, kuten että haha. apua? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En ole nähnyt elokuvaa, mutta ...
Elokuvat, joihin sisältyy tietokoneohjelmia hakkerit ovat yleensä ole kovin tarkkoja. Käytetyt tekniikat, jotka ovat enemmän fiktiota kuin todellisuutta. He vain käyttää suuria sanoja ja juttuja tehdä vaikutus harjaantumaton yleisölle. Joten tältä pohjalta sen todennäköisesti ajanhukkaa tutkii miten magneetteja vaikuttaa tietokoneita, koska vaikutukset niistä aiotaan ei tapa liittyvät tietokonehakkeroinnin. My System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ensinnäkin awesome elokuva! Toiseksi, Dave on kirjoitettu oikein. Keskimääräinen kotitalouden magneetti (jääkaappi, kaiutin jne.) yli todennäköisesti eivät irrepairable vahinkoa tiedot on hdd. Kolmanneksi, mitä laskemisesta levyä mikroaaltouuni. Alumiini kerros cd on hyvin ohutta. The mikroaaltoja alkaen uunissa aiheuttaa suuren määrän nykyiseen on alumiinia. Tämä luo tarpeeksi lämpöä höyrystämään alumiinia. Tämän jälkeen näyttöön sähkö valokaaria läpi höyrystettyä alumiinia. Vain muutaman sekunnin on polkuja syövytetty koko alumiini, jättäen jälkeensä vain vähän Metalliväri BLOB-muodossa. Nämä BLOB-muodossa keskitytään mikroaalto energiaa, ja saat erittäin kuuma. Koska mikroaallot keskittyvät näiden BLOB-muodossa ne lopulta dissapate ja te lopulta nähdä vain muutaman valopilkuista spewing paljon savua. Mistä tiedän? Olen juuri se: D (Glad i ei myydä minun makro-objektiivi). Mikroaalto Turntable on täynnä, mikä näyttää olevan kuona nyt, rouva on tappaa minut. Hei, älä koskaan anna se sanoi, että ei tarvitse tehdä parhaani mukaan auttaa:) Niin, ja itse vastata kysymykseesi, yup, cd on buggered niin luulisin elokuva oli oikeassa tässä asiassa.
|
| |||
| |||
| En näe sitä, mitä sanovat. Luulen magneetti vaikuttaa myös PC on huono tapa, magneetti olisi ehdottomasti poistaa tietoja kova / levykeasema. En ollut aivan selvää, menetelmät eivät toimi, juuri ne ovat epärealistisia, mikä tarkoittaa, perustelee ne vakava "hanke" tai "paperilla" on todennäköisesti huono idea. Researching asianmukainen menetelmiä olisi parempi kulma, joten elokuvien pois sitä kokonaan. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kysymys siitä, Far Cry 2 | hitman0042 | PC & Console Gaming | 12 | 14. Joulukuu 2008 21:20 |
| Ram Kysymys | P5200 | CPUs, Emolevyt & RAM | 8 | 26. marraskuu 2008 11:59 |
| Minulla on myös RAM kysymys | tomthedrummer1992 | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 6. lokakuu 2008 11:04 |
| Vain kysymys (About My PC) | PC WhizzKid | Rautatavaran Chat | 9 | 6. joulukuu 2007 15:08 |
| Toinen RAM kysymys! | sturo | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 10. lokakuu 2007 09:58 |
| Thread Tools | |
| |