mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Vraag help> _ <

Reply

Thread Tools
Old 5 apr 2007, 11:16
Ria
Nieuw Lid Fractie

hey ik heb een vraag im going een project op die film "de kern" en ik heb het schrijven van een paper over hoe magneten invloed computers en hoe microgolven invloed cd's, omdat in de film de man gooit cd's in de magnetron en loopt enorme magneten in de hele computers, zodat hij doesnt get cought omdat HES een computer hacker. hoe dan ook. Ik heb geen idee wat magneten of microgolven doen om dat soort dingen haha. hulp nodig?
Old 5 apr 2007, 11:34
Administrator Group

Ik heb niet gezien, de film, maar ...

Films waarbij computerhackers zijn doorgaans niet erg nauwkeurig.

De gebruikte technieken in hen zijn meer fictie dan feit.

Ze gewoon gebruiken grote woorden en de dingen om indruk te maken de ongetrainde publiek.

Dus op basis daarvan zijn waarschijnlijk een verspilling van tijd onderzoeken hoe magneten invloed computers, omdat de gevolgen daarvan zullen zijn geen manier verband houden met de computer hacken.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 5 apr 2007, 21:32
Donor Groep

Ten eerste, awesome film!

Ten tweede, Dave's juist. Uw gemiddelde huishouden magneet (koelkast, luidsprekers enz.) zal meer dan waarschijnlijk doen irrepairable geen schade aan de gegevens op een harde schijf.

Ten derde, met betrekking tot invoering van een schijf in een magnetron. De aluminium laag op een cd is erg dun. De microgolven uit de oven induceren een grote hoeveelheid stroom in het aluminium. Dit creëert genoeg warmte voor het verdampen van het aluminium. U kunt vervolgens zien elektrische boogontladingen ga door met de verdampt aluminium. Binnen een paar seconden zijn er paden geëtst in de gehele aluminium, achterlaat weinig metalen Blobs. Deze Blobs zal de magnetron energie, en het wel heel warm. Zoals de microgolven zijn geconcentreerd binnen deze Blobs zij uiteindelijk dissapate en je uiteindelijk zien slechts een paar lichtpunten spewing veel rook.

Hoe kan ik weten?

I just did it: D

(Blij dat ik niet verkopen mijn macrolens).

De magnetron platenspeler is vol van wat lijkt te zijn slakken nu, de mevrouw gaat me vermoorden. He, laat het dan nooit gezegd dat ik niet mijn best doen om te helpen:)

Oh, en ook daadwerkelijk een antwoord op uw vraag, yup, de cd is Vervloekt dus ik denk dat de film werd juist op deze.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 10 apr 2007, 12:58
Administrator Group

Ik zie wat je bedoelt.

Ik denk dat een magneet zou ook gevolgen hebben voor een PC in een slechte manier, een magneet zou zeker wissen van gegevens uit een harde / floppy drive.

Ik was niet precies zeggen de methoden niet werken, maar ze zijn niet realistisch, wat betekent dat baseren ze op een serieuze 'project' of 'papier' is waarschijnlijk een slecht idee.

Onderzoek naar de juiste methoden zou een betere hoek, waardoor films uit van het totaal.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.