![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har et spørsmål im gang et prosjekt om at filmen "kjernen", og jeg må skrive et papir på hvordan magneter påvirke datamaskiner og hvordan mikrobølger påvirker CDer fordi i filmen fyren kaster CDer i mikrobølgeovn og kjører enorme magneter over maskiner slik at han ikke får cought fordi HMS en datamaskin hacker. uansett. Jeg aner ikke hva magneter eller mikrobølger gjøre til ting som at haha. hjelp? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har ikke sett filmen, men ...
Film med datamaskinen hackere er normalt ikke så veldig nøyaktige. Teknikkene som brukes i dem er mer fiksjon enn fakta. De bruker store ord og ting å imponere det untrained publikum. Så på det grunnlaget de sannsynligvis bortkastet tid undersøke hvordan magneter påvirke datamaskiner, fordi effekten av dem kommer til å være noen vei relatert til hacking. Min System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Først fantastisk film! Deretter Dave er riktig. Gjennomsnittlig husholdning magnet (kjøleskap, høyttaler osv.) vil mer enn sannsynlig ikke irrepairable skade på data på en HDD. Tredje, om å plassere en plate i en mikrobølgeovn. Den aluminium laget på en cd er svært tynn. Den mikrobølger fra ovnen indusere store mengder strøm i aluminium. Dette skaper nok varme til vaporize av aluminium. Du kan deretter se elektriske buer gå gjennom Pulverisert aluminium. I løpet av noen sekunder er det stier etched hele aluminium, etterlater liten metallisk BLOBer. Disse BLOBer vil fokusere på microondas energi, og bli veldig varmt. Som mikrobølger er konsentrert innenfor disse BLOBer de omsider dissapate og du ender opp med å se noen få Lyspunkter spewing mye røyk. Hvordan vet jeg? Jeg gjorde det: D (Glad jeg ikke selge min makro linse). Den microondas platetallerken er full av det synes å være slagg nå har mrs vil drepe meg. Hei, aldri la det være sagt jeg ikke gjøre mitt beste for å hjelpe:) Oh, og faktisk finne svar på spørsmålet ditt, Yup, cd-er buggered så vel filmen var riktig på dette.
|
| |||
| |||
| Jeg ser hva du sier. Jeg antar en magnet vil også påvirke en PC på en dårlig måte, en magnet ville definitivt slette data fra en hard / diskettstasjon. Jeg var ikke akkurat si metodene ikke virket, bare de er urealistisk, noe som betyr basere seg på et seriøst "prosjekt" eller "papiret" er trolig en dårlig ide. Forsker riktige metoder ville være en bedre vinkel, forlater filmer ut av det helt. |