mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Quick Spørgsmål

Reply

Thread Tools
Old 10. oktober 2007, 14:48
Ny Medlem Gruppen

Default Quick Spørgsmål

Jeg har for nylig bestilt en barebone kit, det omfatter tilfælde, bundkort, CPU og 2 GB af DDR2 ram. Jeg flytter i løbet af resten af komponenterne fra min anden comp, harddisk, DVD-drev, og et NVIDIA 8800 GTX 768MB.
Jeg imidlertid ikke se på CPU specs så meget som jeg burde have, især fordi jeg var bestilling på en hjemmeside, ikke regne ud, fik frustrerede og hurtigt bestilles fra en anden uden at kontrollere, at det kom med samme nøjagtige dele . Forarbejdningsvirksomheden jeg får med det er en Athlon64 X2 4600 + Dual Core 1 MB cache, ARGGGG. Spekulerede på, hvis du fyre synes det er det værd at holde fast i det, eller muligvis opgradere. (dette er noget af en sekundær computer imidlertid ikke søger ekstreme resultater, men ønsker at sikre det ikke vil såre mig i COD4) Thx en flok fyre!
Old 10. oktober 2007, 14:57
Donor-Gruppen

Default Quick Spørgsmål

COD4 er primært afhængig af en god GPU, så afhængigt af din beslutning, vil du blive bøde. Det er en anstændig spiloplevelse CPU.

Hvis du gaming på 1680x1050 (20-22 ") eller over du kamp, hvis du aktiverer AA / AF og høj detaljer indstillinger.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.