![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen hiljattain tilannut Barebone testipakkaus, siinä on mukana asiassa, emolevy, suoritin ja 2 keikat on DDR2 muistia. Olen siirtyminen muun komponentteja toinen pakoll, kiintolevy, DVD-asema, ja nvidia 8800 GTX 768MB. Minulla ei kuitenkaan tutkimaan CPU tiedot niin paljon kuin olisi pitänyt, lähinnä siksi, että olin tilaus on yhdessä paikassa, ei onnistunut, sai mitätöityminen ja nopeasti tilata toisen tarkistamatta, että se tuli saman tarkka osat . Jalostajan Saan sen kanssa on Athlon64 X2 4600 + Dual Core 1 megatavun välimuistin, ARGGGG. Oliko ihmetellä, jos te sitä mieltä, että kannattaa se pitää kiinni, tai mahdollisesti päivitykseen. (tämä on hieman toissijainen tietokone ei kuitenkaan HAKU äärimmäisen tuloksia, mutta haluamme varmistaa, se ei satuta minua COD4) Thx joukko guys! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| COD4 on ensisijaisesti riippuvainen hyvä GPU, joten riippuen päätöslauselma, sinun hyvin. Se on ihmisarvoista pelaamista CPU. Jos olet pelaamista on 1680x1050 (20-22 ") tai edellä sinun taistelua, jos otat AA / AF ja korkean yksityiskohtaisesti asetukset.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Quick RAM Question? | ComputerGuy | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 2. Syyskuu 2008 08:52 |
| Auta minua ystävällisesti PC TV vain nopea kysymys | billshepherd | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 2. helmikuu 2008 20:30 |
| Quick kysymys | dmdougie | Rautatavaran Chat | 5 | 18. Joulukuu 2007 07:43 |
| Quick RAM kysymys | Plusi | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 14. marraskuu 2007 14:01 |
| Quick kysymys tekee SLI | dubs89 | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 17. Sep 2007 19:24 |
| Thread Tools | |
| |