![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb onlangs bestelde een barebone kit, het omvat, case, moederbord, cpu en 2 optredens van DDR2 RAM. Ik ben het verplaatsen over de rest van de onderdelen van mijn andere comp, harde schijf, DVD-station en een nvidia 8800 GTX 768MB.
Ik heb echter niet gekeken naar de cpu-specs zo veel als ik zou moeten hebben, vooral omdat ik het bestellen op een site, niet werken, heb gefrustreerd en snel besteld bij een ander zonder te controleren om er zeker kwam het met precies dezelfde onderdelen . De processor die ik krijg met het is een Athlon64 X2 4600 + Dual Core 1 MB cache, ARGGGG. Vroeg me af of jullie denken dat het de moeite waard te houden met, of eventueel upgraden. (dit is iets van een secundaire computer echter niet op zoek naar extreme resultaten, maar wil ervoor zorgen dat het niet zal kwetsen mij in CoD4) Thx een stel kerels! |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
CoD4 is voornamelijk afhankelijk van een goede GPU, ja, afhankelijk van je resolutie, wordt u prima. Het is een waardig gaming cpu.
Als je games op 1680x1050 (20-22) of boven je strijd if you enable AA / AF en hoog detail instellingen.
|