![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har nylig bestilt en Barebone kit, den inneholder, tilfelle, hovedkort, prosessor og 2 gigabyte med DDR2 ram. Jeg flytter over resten av komponenter fra andre komp, harddisk, DVD-stasjonen, og et NVIDIA 8800 GTX 768MB. Jeg imidlertid ikke se nærmere på CPU spesifikasjoner så mye som jeg burde, hovedsaklig fordi jeg var bestilling på én side, fungerte ikke ut, fikk frustrert og raskt bestilles fra et annet uten kontrollerer at den kom med de samme nøyaktige deler . Prosessoren jeg får med det er en Athlon64 X2 4600 + Dual Core 1 MB cache, ARGGGG. Lurte på om dere tror det er verdt det å holde fast med det, eventuelt oppgradere. (dette er litt av en sekundær datamaskin imidlertid ikke ute etter ekstreme resultater, men vil sørge for at det ikke vil skade meg i COD4) Thx en haug guys! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| COD4 er primært avhengig av en god GPU, så, avhengig av oppløsning, vil du bli bra. It's a decent gaming CPU. Hvis du spilling på 1680x1050 (20-22) eller høyere vil du slite hvis du aktiverer AA / AF og høy detalj innstillinger.