mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Snabb fråga

Reply

Thread Tools
Old 10 oktober 2007, 14:48
New Member Group

Default Snabb fråga

Jag har nyligen beställt en barebone kit, det innehåller, mål, moderkort, processor och 2 gig DDR2 RAM. Jag flyttar under resten av komponenter från mina andra comp, hårddisk, dvd-enheten och ett nvidia 8800 GTX 768MB.
Jag dock inte se in i CPU specs så mycket som jag borde ha, främst eftersom jag beställning på en webbplats, inte räkna ut, fick frustrerade och snabbt beställde från en annan utan att kontrollera att det kom med samma exakta delar . Bearbetningsföretaget jag få med det är en Athlon64 X2 4600 + Dual Core 1 mb cache, ARGGGG. Undrar om ni tycker det är värt det att hålla sig till det, eller eventuellt uppgradera. (detta är något av en sekundär dator dock inte ute efter extrema resultat, men vill vara säker på att det inte kommer att skada mig i COD4) Thx ett gäng killar!
Old 10 oktober 2007, 14:57
Givargruppen

Default Snabb fråga

COD4 är främst beroende av en god GPU, så beroende på upplösning får du böter. Det är en anständig spel CPU.

Om du spel på 1680x1050 (20-22) eller ovan du kamp om du aktiverar AA / AF och hög detalj inställningar.

-Kanoakavirus

Mitt System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moderkort:
Asus P5K Premium
RAM Minne:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (s):
BFG 8800GT
Ljudkort:
Xfi Extremegamer
Hårddisk (s):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk enhet (er):
LG GGC H20L
Mål / PSU:
Enermax 720w
Kylning:
AC7
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.