![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har nyligen beställt en barebone kit, det innehåller, mål, moderkort, processor och 2 gig DDR2 RAM. Jag flyttar under resten av komponenter från mina andra comp, hårddisk, dvd-enheten och ett nvidia 8800 GTX 768MB. Jag dock inte se in i CPU specs så mycket som jag borde ha, främst eftersom jag beställning på en webbplats, inte räkna ut, fick frustrerade och snabbt beställde från en annan utan att kontrollera att det kom med samma exakta delar . Bearbetningsföretaget jag få med det är en Athlon64 X2 4600 + Dual Core 1 mb cache, ARGGGG. Undrar om ni tycker det är värt det att hålla sig till det, eller eventuellt uppgradera. (detta är något av en sekundär dator dock inte ute efter extrema resultat, men vill vara säker på att det inte kommer att skada mig i COD4) Thx ett gäng killar! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| COD4 är främst beroende av en god GPU, så beroende på upplösning får du böter. Det är en anständig spel CPU. Om du spel på 1680x1050 (20-22) eller ovan du kamp om du aktiverar AA / AF och hög detalj inställningar.