mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Tilfældige Genstarter (please help)

Reply

Thread Tools
Old 21 januar 2008, 09:42
Ny Medlem Gruppen

Default Tilfældige Genstarter (please help)

Ikke længe siden min computer begyndte at tilfældigt genstarte sig selv. Jeg kunne arbejde, spil eller slet ingenting, og det vil genstarte med enhver advarsel. Jeg har brugt genoprette CD's, men det har ikke hjulpet. Kunne dette være en hardware-problem? Jeg havde sat nogle nye 1 GB RAM omkring 2 uger før den begyndte at genstarte. Hvis nogen af jer ved, hvad problemet er, please help me. Tak.
Old 21. januar 2008, 13:08
Donor-Gruppen

Default Tilfældige Genstarter (please help)

Check at RAM sidder korrekt. Ser mistænkelige ud!

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
PC Genstarter om Shutdown ... CODMW Windows-operativsystemer 1 5 november 2009 11:39
Computeren genstartes på egen hånd. andrewanimation General Hardware Chat 22 4 oktober 2009 08:37
Genstarter, når det føles som det! DEREK530D General Hardware Chat 11 6 september 2009 05:20
Genstarter af sig selv (en gang indtil videre) og BSOD Buchanan General Hardware Chat 14 2. sep 2007 17:35
PC genstarter ved opstarten skærm?? Admaster3000 Windows-operativsystemer 11 11 april 2007 14:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.