![]() |
|
| |||
| |||
| Ikke længe siden min computer begyndte at tilfældigt genstarte sig selv. Jeg kunne arbejde, spil eller slet ingenting, og det vil genstarte med enhver advarsel. Jeg har brugt genoprette CD's, men det har ikke hjulpet. Kunne dette være en hardware-problem? Jeg havde sat nogle nye 1 GB RAM omkring 2 uger før den begyndte at genstarte. Hvis nogen af jer ved, hvad problemet er, please help me. Tak. |
|
| |||
| |||
| Check at RAM sidder korrekt. Ser mistænkelige ud!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| PC Genstarter om Shutdown ... | CODMW | Windows-operativsystemer | 1 | 5 november 2009 11:39 |
| Computeren genstartes på egen hånd. | andrewanimation | General Hardware Chat | 22 | 4 oktober 2009 08:37 |
| Genstarter, når det føles som det! | DEREK530D | General Hardware Chat | 11 | 6 september 2009 05:20 |
| Genstarter af sig selv (en gang indtil videre) og BSOD | Buchanan | General Hardware Chat | 14 | 2. sep 2007 17:35 |
| PC genstarter ved opstarten skærm?? | Admaster3000 | Windows-operativsystemer | 11 | 11 april 2007 14:51 |
| Thread Tools | |
| |