vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Satunnainen Käynnistää (please help)

Reply

Thread Tools
Old 21 tammikuu 2008, 09:42
Uusi Jäsen

Default Satunnainen Käynnistää (please help)

Ei kauan sitten minun tietokone alkoi satunnaisesti uudelleen itsestään. Voisin työskennellä, pelejä tai olla tekemättä mitään ja se käynnistää kanssa minkäänlaista varoitusta. Olen käyttänyt palauttaa CD: n, mutta se ei ole auttanut. Voisiko tämä olla laitteisto-ongelma? Olen ottanut käyttöön joitakin uusia 1 Gt RAM-muistia noin 2 viikkoa ennen kuin se alkoi uudelleen. Jos joku teistä tietää, mikä ongelma on auttakaa minua. Kiitos.
Old 21 tammikuu 2008, 13:08
Rahoittajien ryhmän

Default Satunnainen Käynnistää (please help)

Tarkista, että RAM-muisti on kunnolla paikallaan. Näyttävät epäilyttäviltä!

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
PC Käynnistää on Shutdown ... CODMW Windows-käyttöjärjestelmät 1 5 marraskuu 2009 11:39
Tietokone käynnistyy uudelleen omasta. andrewanimation Rautatavaran Chat 22 4 lokakuu 2009 08:37
Uudelleen, kun se tuntuu niin! DEREK530D Rautatavaran Chat 11 6 syyskuu 2009 05:20
Käynnistää itse (kerran tähän mennessä) ja BSOD Buchanan Rautatavaran Chat 14 2. Syyskuu 2007 17:35
PC käynnistyy uudelleen alussa jopa näytön? Admaster3000 Windows-käyttöjärjestelmät 11 11. Huhtikuu 2007 14:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.