![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ei kauan sitten minun tietokone alkoi satunnaisesti uudelleen itsestään. Voisin työskennellä, pelejä tai olla tekemättä mitään ja se käynnistää kanssa minkäänlaista varoitusta. Olen käyttänyt palauttaa CD: n, mutta se ei ole auttanut. Voisiko tämä olla laitteisto-ongelma? Olen ottanut käyttöön joitakin uusia 1 Gt RAM-muistia noin 2 viikkoa ennen kuin se alkoi uudelleen. Jos joku teistä tietää, mikä ongelma on auttakaa minua. Kiitos. |
|
| |||
| |||
| Tarkista, että RAM-muisti on kunnolla paikallaan. Näyttävät epäilyttäviltä!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| PC Käynnistää on Shutdown ... | CODMW | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 5 marraskuu 2009 11:39 |
| Tietokone käynnistyy uudelleen omasta. | andrewanimation | Rautatavaran Chat | 22 | 4 lokakuu 2009 08:37 |
| Uudelleen, kun se tuntuu niin! | DEREK530D | Rautatavaran Chat | 11 | 6 syyskuu 2009 05:20 |
| Käynnistää itse (kerran tähän mennessä) ja BSOD | Buchanan | Rautatavaran Chat | 14 | 2. Syyskuu 2007 17:35 |
| PC käynnistyy uudelleen alussa jopa näytön? | Admaster3000 | Windows-käyttöjärjestelmät | 11 | 11. Huhtikuu 2007 14:51 |
| Thread Tools | |
| |