![]() |
|
| |||
| |||
| Nå, desværre nok, det sker for mig igen. Jeg købte en ny PSU tænker det skyldtes computeren ikke modtager tilstrækkelig med strøm, men nu ser det ud som om Thats ikke tilfældet. Det genstartes cirka 5 minutter siden, da jeg forsøgte at Alt-Tab ud af Halo: Combat Evolved. Nu er jeg på en fuldstændig og totalt tab. Jeg har en god PSU, en ægte kopi af Windows XP Professional, alle de nødvendige drivere, ingen virus, god RAM .... alt er, hvordan det burde være. Men det stadig ikke virker. Er der nogen, der ved, hvad der kan forårsage dette? Thanks, fra en trist, trist Søvnløshed. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dammit. ![]() Sorry for at høre, at Fella. Betyder det ske, kører på peak? eller i tomgang? I løbet af nogen specifik aktivitet / program, du kører? Alt i Power indstillinger sat til 'fra' eller 'aldrig'? Hvis du ikke allerede har venligst fjerne alt (afmonterer magt eller fysisk fjerne) du ikke absolut behov for boot.
|
| |||
| |||
| Det ser ud til at ske normalt, når jeg udfører en "ny" opgave af en eller anden form. Jeg kan køre et program, som mit Halo server eller en verden Fællesskabet Gitter stykke data (der gør computeren køre på 100% CPU-kapacitet), og den vil ikke gå ned. Det er normalt kun sker, når jeg åbner et spil, tæt et spil, Alt-Tab ud af et spil eller starte en eller anden form for ny proces. Det synes ikke at ligegyldigt hvad ansøgning jeg bruger, men det ser ud til at ske mere i Halo så noget andet. Hvad mener du med "Power Indstillinger"? Jeg vil prøve at trække min RAM og min gamle 80GB harddisken i et stykke tid og se om det løser noget. Hvis det ikke virker, jeg har til at køre MemTest86 og en eller anden form for harddisken diagnostisk software natten over for at se, om det tager noget op. |
|
| |||
| |||
| Gennembrud! Det kan være at ændre den beslutning var at have en eller anden form for effekt på computeren, skaber den til at genstarte. Min bror fik ideen om at ændre hver enkelt app til en enkelt beslutning, og se, om det hjalp, og det ser ud som om den har! Måske skyldes den kendsgerning, at jeg har en SLI konfiguration, der skiftes til beslutning var måske "forvirrende" computeren, eller nogle af disse ting, der forårsager den genstarte. Jeg sagde, hvordan det normalt skete samtidig med at åbne et program, at lukke et program, Alt-Tabbing til skrivebordet og tilbage, eller at ændre den beslutning og det er på disse tidspunkter, at den beslutning ændringer, skyldes, at de beslutninger mellem spillet og skrivebordet er forskellige. Hvem ved, hvorfor det sker, men det ser ud som om det kan fastsættes. |
|
| |||
| |||
| Tja, jeg har gjort et komplet system re-installere, og nedgraderet min Forceware drivere til dem, der fulgte med mit grafikkort. Alle ser ud til at gå godt, efter al denne tid ... Jeg vil give en anden opdatering, hvis noget går galt igen. Tak går ud til Alex for at yde støtte til dette spørgsmål. |