![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| No, ikävä kyllä, se tapahtuu vielä kerran. Ostin uuden PSU ajattelua se johtuu siitä, että tietokone ei saa tarpeeksi virtaa, mutta nyt se näyttää ikään kuin thats ole kyse. Se uudelleen noin 5 minuuttia sitten, kun olen yrittänyt Alt-Sarkain ulos Halo: Combat Evolved. Olen nyt on täydellinen ja täydellinen tappio. Minulla on hyvä PSU, aito Windows XP Professional, kaikki tarvittavat ajurit, ei ole viruksia, hyvä RAM .... kaikki on, miten sen pitäisi olla. Mutta se ei vieläkään toimi. Onko kukaan tiedä, mikä voisi aiheuttaa tämän? Kiitos, että on surullista, surullista Unettomuus. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hemmetti. ![]() Pahoillani siitä, että kaveri. Onko se tapahtuu käydessä piikin? tai tyhjäkäynnillä? Aikana ominaisaktiivisuus / hakemus you're running? Kaikki Power-asetukset ovat "pois päältä" tai "ei koskaan"? Jos et ole vielä poista kaikkea (irrota teho tai fyysisesti poista) et ehdottomasti tarpeen boot.
|
| |||
| |||
| Vaikuttaa tapahtuu yleensä, kun suoritat "uusi" tehtävä jonkinlaisia. Voin olla käynnissä ohjelma, kuten minun Halo palvelimen tai World Community Grid pala tiedot (joka tekee tietokoneesta suoritetaan 100% CPU valmiudet) ja se ei kaatuile. Yleensä se vain tapahtuu, kun avaan pelin, sulje peli, Alt-Sarkain pois pelin tai aloittaa jonkinlaista uutta prosessia. Sillä ei näytä olevan mitään väliä, mitä hakemuksen Olen käyttäen, mutta se näyttää tapahtuvan enemmän Halo sitten mitään muuta. Mitä tarkoittaa "Power Asetukset"? I'll yrittää vetää pois minun RAM ja minun vanha 80GB kovan ajaa jonkin aikaa ja katso jos se korjaa mitään. Jos tämä ei toimi, I'll on suoritettava MemTest86 ja jonkinlainen kovan ajaa diagnostiikkaan ohjelmisto yössä nähdä jos se kivihakut mitään ylös. |
|
| |||
| |||
| Läpimurto! Voi olla, että muuttuvassa päätöslauselman oli ottaa jonkinlainen vaikutus tietokoneeseen, mikä aiheuttaa sen uudelleen. Veljeni oli ajatus vaihtaa jokaisen app. yhteen ainoaan päätöslauselman, eikä näe, jos se auttoi, ja se näyttää ikään kuin se on! Ehkä johtuu siitä, että minulla on SLI-kokoonpanon vaihtaa päätöslauselma oli ehkä "sekava", tietokone, tai jokin sellainen asia, joka aiheuttaa sen uudelleen. Sanoin, miten se yleensä tapahtui samalla avaamisesta sovelluksen sulkeminen sovelluksen, Alt-Tabbing: n työpöydällä ja takaisin, tai muuttaa päätöslauselmaa ja se on näinä aikoina, että päätöslauselma muutoksia, johtuu siitä, että päätöslauselmat välillä pelien ja työpöydän ovat erilaisia. Kuka tietää, miksi se tapahtuu, mutta se näyttää ikään kuin se voidaan vahvistaa. |
|
| |||
| |||
| No, olen tehnyt koko järjestelmän uudelleen asenna ja alentaa minun Forceware kuljettajien juuri ne, jotka tulivat minun näytönohjain. Kaikki näyttää menevän hyvin, kun kaikki tällä kertaa ... I'll antaa toisen päivityksen, jos jotain menee pieleen uudelleen. Kiitos menee ulos Alex tarjota tukea tässä asiassa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tietokone pitää Uudelleenkäynnistäminen | zkw111 | Rautatavaran Chat | 0 | 15th Jun 2009 09:09 |
| Tietokone satunnaisesti Uudelleenkäynnistäminen ja bsod | wacked2015 | Rautatavaran Chat | 18 | 19. Joulukuu 2008 07:51 |
| Oma PC pitää Uudelleenkäynnistäminen ... | Eska | Rautatavaran Chat | 1 | 4th Feb 2008 13:46 |
| Pakoll Uudelleenkäynnistäminen | Warrenisit | Windows-käyttöjärjestelmät | 25 | 13th Jan 2008 03:08 |
| Word pitää Uudelleenkäynnistäminen | VJH | Office Suites & Applications | 8 | 27th Jun 2007 05:08 |
| Thread Tools | |
| |