![]() |
|
| |||
| |||
| Nou ja, jammer genoeg, zijn er naar me toe. Ik kocht een nieuwe PSU denken het te wijten was aan de computer die geen genoeg kracht, maar nu lijkt het alsof dat is niet het geval. Het opnieuw ongeveer 5 minuten geleden, toen ik probeerde te Alt-Tab uit Halo: Combat Evolved. Nu ben ik op een volledig en volslagen verlies. Ik heb een goede PSU, een origineel exemplaar van Windows XP Professional, alle benodigde drivers, geen virussen, goede RAM .... alles is hoe het zou moeten zijn. Maar het nog steeds niet werkt. Weet iemand wat er zou kunnen worden veroorzaakt dit? Bedankt, uit een triest, triest Insomnia. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Verdomme. ![]() Jammer om te horen dat ventje. Is het waar dat op piekuren? of stationair draait? Tijdens een specifieke activiteit / applicatie u? Alles in Power instellingen ingesteld op 'uit' of 'nooit'? Als u nog niet hebt verwijder alles (trek vermogen of fysiek te verwijderen) je niet absoluut nodig voor het opstarten.
|
| |||
| |||
| Het lijkt te gebeuren meestal wanneer ik een "nieuwe" taak van een soort. Ik kan het draaien van een programma, zoals mijn Halo server of een World Community Grid stukje data (waardoor de computer draaien op 100% CPU-vermogen) en het niet zal crashen. Het gebeurt doorgaans alleen wanneer ik een spel, in de buurt een game, Alt-Tab uit een spel beginnen of een soort nieuw proces. Het lijkt niet op wat de toepassing ik gebruik, maar het lijkt te gebeuren in Halo meer dan iets anders. Wat bedoel je met "Power-instellingen"? Ik zal proberen te trekken uit mijn RAM en mijn oude 80GB harde schijf al een tijdje en kijk of het iets repareert. Als dat niet werkt, zal ik moeten lopen MemTest86 en een soort van harde schijf diagnostische software nachts te zien als het trilhamers iets omhoog. |
|
| |||
| |||
| Doorbraak! Het kan zijn dat het veranderen van de resolutie werd met een soort van kracht op de computer, waardoor het opnieuw op te starten. Mijn broer kwam op het idee van de veranderende elke app tot een enkele oplossing, en te kijken of het geholpen, en het lijkt alsof het is! Misschien te wijten aan het feit dat ik een SLI-configuratie, het veranderen van resolutie is misschien "verwarrend" de computer, of een dergelijke zaak, waardoor het opnieuw. Ik zei hoe het meestal gebeurd bij het openen van een toepassing, de afsluiting van een aanvraag, Alt-Tabbing naar het bureaublad en terug, of het wijzigen van de resolutie en het is in deze tijden dat de resolutie verandert, als gevolg van het feit dat de resoluties van het spel en bureaublad zijn verschillend. Wie weet waarom het gebeurt, maar het ziet ernaar uit dat het kan worden vastgesteld. |
|
| |||
| |||
| Nou, ik heb gedaan een volledige systeem opnieuw installeren, en gedeclasseerde mijn Forceware drivers aan degenen die bij mijn grafische kaart. Alles lijkt goed gaat, na al die tijd ... Ik kom een andere update als er iets misgaat opnieuw. Dank gaat uit naar Alex voor het verlenen van ondersteuning met deze kwestie. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Computer blijft herstarten | zkw111 | Algemeen Hardware Chat | 0 | 15 jun 2009 09:09 |
| Willekeurige computer herstarten en BSOD | wacked2015 | Algemeen Hardware Chat | 18 | 19 dec 2008 07:51 |
| Mijn pc blijft herstarten ... | Eska | Algemeen Hardware Chat | 1 | De 4 februari 2008 13:46 |
| Comp herstarten | Warrenisit | Windows besturingssystemen | 25 | 13 Jan 2008 03:08 |
| Word blijft herstarten | VJH | Office Suites & Toepassingen | 8 | 27 jun 2007 05:08 |
| Thread Tools | |
| |