![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg havde en pc bygget omkring 6 måneder siden bestående af:
1 gig ram En AMD athlon64 x2 4000 + en nvidea 8500 GT grafikkort med 256 MB om bord cashe,,, Og hver gang jeg forsøger at spille enten bosættere anledning af et imperium eller middelalderlige totale krig computeren kører fint i en halv time derefter pludselig grafikken vil låse op derefter skærmen slukker med beskeden "intet signal", men lydene ECT fra spillet er stadig spiller nogen hjælpe folk? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
gå til nvidia websted og installere de nyeste drivere
bedste sted at starte
|
|
|
|||
|
|||
|
Gjort, at såvel som de nyeste opdateringer til spillene .... stadig ingen held
|
|
|
|||
|
|||
|
bare en fornemmelse, men har du renset din computer for nylig, ABIT af komprimeret luft til at slippe af med den bunnies, kunne overophedning
prøv at tage ud af sagen, og har en anden razzle på spil, få noget luft derinde bare en tanke
|
|||
|
|||
|
sin gjort det, da det var helt nyt. plus jeg holde comp forholdsvis ren Thats hvordan jeg blæste min sidste over opvarmning med støv.
det sted, vi købte det fra sagde jeg simpelthen behov de nyeste drivere, men som jeg sagde, at hasn `t hjulpet. Og alle de prøver at gøre nu, er sælge mig mere hard ware. I `m undrende hvis måske et andet grafikkort kan være svaret posibly en af de nyere nvidea serie 8 dem? |
|
|
|||
|
|||
|
yeh Jeg ved ikke, hvad der tyder på
Personligt id spørge fyr til at udveksle kortet siger sin knackered Jeg vil også overdrive sige, den gør det under skrivebordet såvel ![]() Jeg ved det ikke det bedste råd i verden, men hvis det er bygget for dig derefter fyr burde have givet alle juice etc der er behov Jeg har den 8600gt, det vil tjene dig godt, gode kort!
|
|||
|
|||
|
Den anden ting nogle ene var at spørge om det var PSU, sin fik en 500W PSU kører i det burde det være tilstrækkelig juice? eller skal jeg op grade?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Flyttet til generelle hardware.
Grunden til, at det sker er på grund af kortet Ian. Total krig er meget GPU intensiv. Kortet kan ikke hacke den. Simpelt som. Resten af spec er fint, selvom du måske vil tænke over 2 GB ram, hvis det er et spil opbygge. Den PSU er også ok fra en watttal synspunkt. Se din anden tråd, såvel med hensyn til et nyt kort, som jeg har reageret derinde.
|
|
|
|||
|
|||
|
Mange tak god sir, jeg havde planer om at have et andet gig RAM sidder fast i, når jeg sorteret ud af, hvorfor jeg kunne `t spille spillet.
Og undskyld at starte på i her, men jeg ikke var `t sikker på, om det var en software konflikt eller hardware eller hvad. |
|
|
|||
|
|||
|
Du er velkommen.
Og ikke noget problem.