![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olin Pc rakennettu noin 6 kuukautta sitten koostuu: 1 keikka ram AMD Athlon64 X2 4000 + nvidea 8500 GT-näytönohjain, jossa 256 aluksella cashe,,, Ja aina, kun yritän pelata joko uudisasukkaat nousu valtakunnan tai keskiajan Total War tietokone ajaa hieno puoli tuntia sitten yhtäkkiä grafiikka lukita jälkeen seuraa sammuu, jossa lukee "no signal", mutta ääniä ECT pelistä vielä pelissä joka auttaa ihmisiä? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Siirry NVIDIA verkkosivuilla ja asenna uusimmat ajurit Paras paikka aloittaa
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Tehty että sekä uusimmat päivitykset pelejä .... vieläkään ei menestys |
|
| |||
| |||
| juuri tunne, mutta oletko puhdistanut tietokoneen tapahtumat, abit paineilmaa päästä eroon kaneja, voidaan ylikuumenemisen kokeile ottaa pois asian ja on toinen Razzle pelin, hanki ilman että vain ajatus
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| sen tehnyt, sillä se oli aivan uusi. plus En pidä comp melko puhdasta thats kuinka Mokasin minun viimeinen aikana lämmitys pölyä. paikka ostimme sen sanoin yksinkertaisesti tarvitaan uusimmat ajurit, mutta kuten sanoin, että ei oIe `t auttanut. Ja kaikki he yrittävät tehdä nyt myydä minulle enemmän hard ware. I `m josko ehkä eri näytönohjaimen voisi olla vastaus posibly yksi uudempi nvidea sarjan 8 niistä? |
|
| |||
| |||
| Yeh En tiedä, mitä muuta ehdottaa Henkilökohtaisesti id pyytää kaveri vaihtaa kortin sanoo sen rätti Haluan myös liioitella sanoa, että se aikana työpöydälle sekä ![]() En tiedä, se ei ole paras neuvoja maailmassa, mutta jos se on rakennettu Sitten kaveri olisi pitänyt antaa kaikki mehu jne se tarvitsee Minulla 8600GT, se palvelee sinua hyvin, hyvä kortti!
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| Toinen asia, joku oli kysyä oli PSU, se sai 500W PSU käynnissä siinä olisi, että on oltava riittävästi mehua? vai pitäisikö up ura? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Siirretään yleistä laitteisto. Siksi tapahtuu siksi, että kortin Ian. Total War on erittäin GPU intensiivinen. Korttia ei voi pärjätä. Yksinkertainen. Loput spec on hieno, vaikka et ehkä halua ajatella 2GB RAM, jos se peli rakentaa. PSU on myös OK-wattimäärän näkökulmasta. Näkevät muut säiettä sekä koskevan uuden kortin olen vastannut siellä.
|
| |||
| |||
| Paljon kiitoksia, hyvä herra, olin suunnittelua ottaa toinen keikka juntta jumissa, kun olen selvittäneet, miksi en voinut `t pelata peliä. Ja sorry for alkaen täällä, mutta en ollut `t varma, jos se on ohjelmistoristiriita laitteiston tai mitä. |
|
| |||
| |||
| Olet tervetullut. Ja no problem.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kysymyksistä näytönohjain - PC kaatuu pelaamista | dwightrocks | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 24. toukokuuta 2009 13:14 |
| Internet Really Annoying Me! | KanoakaVirus | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 4 | 8. Maaliskuu 2009 12:51 |
| Avaa sovelluksessa - Annoying | Spunked | Windows-käyttöjärjestelmät | 11 | 30 Sep 2008 00:02 |
| Annoying näppäimistöt! | KanoakaVirus | General Software Chat | 3 | 8. Jun 2008 04:15 |
| Voinko päästä eroon ärsyttävää varoitukset | brad3314 | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 10th Mar 2008 10:15 |
| Thread Tools | |
| |