![]() |
|
| |||
| |||
| Ik had een PC gebouwd ongeveer 6 maanden geleden, bestaande uit: 1 Gb RAM Een AMD Athlon64 X2 4000 + een Nvidea 8500 GT grafische kaart met 256 MB aan boord cashe,,, En elke keer als ik probeer te spelen, hetzij kolonisten Rise of an Empire of middeleeuwse totale oorlog de computer zal goed lopen voor een half uur daarna ineens de graphics zal lock up dan zal de monitor uit te schakelen met de boodschap "geen signaal", maar ect de geluiden van het spel nog steeds spelen alle mensen te helpen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| naar de nvidia website en installeer de nieuwste drivers beste plek om te beginnen
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Gedaan evenals de nieuwste updates voor de spellen .... nog steeds geen geluk |
|
| |||
| |||
| gewoon een gevoel, maar heb je schoonmaak van uw computer de laatste tijd, abit van samengeperste lucht om zich te ontdoen van de konijntjes, kunnen worden oververhitting probeer het opstijgen het geval en nog een razzle op het spel, krijg er wat lucht in Just a thought
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| zijn gedaan omdat het was gloednieuw. plus i do houdt de comp redelijk schoon thats hoe ik mijn laatste blies een oververhitting met de stof. de plaats waar we gekocht van zei ik gewoon nodig de nieuwste drivers, maar zoals ik zei dat hasn `t geholpen. En al proberen ze nu doen is me meer verkopen hard ware. I `m af of misschien een andere grafische kaart zou kunnen zijn het antwoord posibly een van de nieuwere serie Nvidea 8 ones? |
|
| |||
| |||
| yeh Ik weet niet wat anders te suggereren persoonlijk id vraag de man om de kaart te wisselen zegt zijn uitgeput Ik zou ook overdrijven zeggen dat ze dat doet tijdens de desktop, evenals ![]() Ik ken haar niet het beste advies in de wereld, maar als zijn gebouwd voor u dan de man moeten al het sap etc die het nodig heeft gegeven Ik heb de 8600GT, zal het goed serveren u, goede kaart!
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| Het andere ding iemand vroeg stond de PSU, haar heb een 500W PSU lopen in moet worden dat het verstrekken van voldoende sap? of moet ik up grade? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Verplaatst naar algemene hardware. De reden waarom het gebeurt is omdat van de kaart Ian. Totale oorlog gpu is erg intensief. De kaart kan niet te kappen. Simple as. De rest van de spec is prima, hoewel je zou willen nadenken over 2gb ram als het een game te bouwen. De PSU is ook ok uit een wattage oogpunt. Zie je andere draad ook een nieuwe kaart, zoals ik heb gereageerd daar over.
|
| |||
| |||
| Dank u zeer goed meneer, ik was van plan met een optreden van de ram steken in toen ik uitgezocht waarom ik kon `t spelen het spel. En sorry voor de start van hier, maar ik was `t zeker of het was een software-conflict of hardware of wat. |
|
| |||
| |||
| U bent van harte welkom. En geen probleem.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Problemen met grafische kaart - PC crasht wanneer gaming | dwightrocks | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 24 mei 2009 13:14 |
| Internet echt irritant Me! | KanoakaVirus | Netwerken, modems & VoIP | 4 | De 8 maart 2009 12:51 |
| Openen met - ANNOYING | Spunked | Windows besturingssystemen | 11 | 30e sep 2008 00:02 |
| Vervelend toetsenborden! | KanoakaVirus | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | De 8 juni 2008 04:15 |
| Kan ik verlost van irritante waarschuwingen | brad3314 | Windows besturingssystemen | 7 | 10 mrt 2008 10:15 |
| Thread Tools | |
| |