vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Suositeltava Computer osat opas

Reply

Thread Tools
Old 23 tammikuu 2008, 01:51
Rahoittajien ryhmän

Default Suositeltava Computer osat opas

Noin neljä päivää, noin neljän sivun OpenOffice - se on vihdoin valmis!

Huomaa: I'm käyttäen dollaria, ei kiloa. Puolitetaan minun dollaria Summissa olisi annettava vastaava määrä puntia, mutta voi olla eroja inflaation vuoksi, joten kannattaa tarkistaa paikallisen sivuston tai vähittäismyyjän hinnat mitään sanon täällä. Se voi olla eri Isossa-Britanniassa, mutta useimmat näistä suuntauksista ovat yleismaailmallisia.

Toinen huomautus: Tämä on gamer tähtäävä opas. Vaikka minulla on talousarvion osa, joka on enemmän suuntautunut talousarvion pelaajille kuin ihmiset, jotka haluavat surffailla Intertubes ja pelata Texas Hold'em. Sellaisenaan, voit saada siten halvempaa setup, se vain on taipumus olla hyvä idea puolivälissä kalliimpien osien juuri nyt ja olen heijastelevat sitä, että täällä. With 45nms tulevat ulos, samoin kuin DDR3 kanssa ja G92, olemme selvästi alkaen uuden sukupolven laitteisiin.

CPU

Best deal: The E8 sarjan, tai "Wolfdale" (tämän nimen koskee myös muita työpöydän jalostajat kuten T-sarja, mutta et halua niitä). Voit ostavat niitä nyt! He 45nm, mikä tarkoittaa, siistimpi, nopeampi ja helpompi overclock. E8400 on paras tällä hetkellä.

Quad-sydämiä suositellaan ei-pelaajille, sillä vaikka ne voidaan Kokonaispistemäärä hyvin, 45nm ovat yli tuhat dollaria kappale ja lisävuoteet sydämiä ei käytetä hyvin tai lainkaan useimmissa peleissä. Ihmiset, jotka suorittaa renderointi ohjelmia kuten 3dsmax saada hyödyllisyyttä, kun quad-core kuitenkin.

Erinomainen valinta juuri nyt on E8400 - Jos olet rakentaa uuden tietokoneen, tämä on sirun ostaa.
Mutta olen budjetti!: The E6850 on hyvä, mutta sen hinta on edelleen suhteellisen korkea ja joskus kalliimpia kuin E8 CPUs. Siirry on E6450. Extreme budgeters saattaa haluta mennä Pentium D, mutta jos mahdollista saada Core 2 Duo.
Mutta minulla tonnia käteisellä!: Siirry on 45nm Core 2 Extreme Yorkfield kuten QX9650 ja nauraa kuten ehdottomasti tuhota CPUMark.
Pitäisikö minun odottaa?: Ei, koska odotus on ohi. Uusi 45nms ovat täällä, mene hog villi!

RAM:

Best deal: Hyvä vanha DDR-800. DDR 1066 on ontuva, eikä sitä hyötyä, jos olet overclocking your FSB järjettömällä määrin. Varmista, että se ei ole "Arvo" RAM, valmistamia hyvä yritys, ja se on dual-kanava (80%: n RAM löydät on hyvä muisti, vain katsella pois SuperPowerMemorySpeedClockPC n VALUEMAX 4000 stuff).
Mutta juuri mugged!: DDR-800 on niin halpa juuri nyt, ei ole mitään todellista syytä ehdottaa mitään alhaisempi.
Mutta minä vain mugged joku!: Jos sinulla on käteistä, mennä DDR3. Varmista, että emolevy tukee sitä kuitenkin. Se pitäisi olla vankka nopeus kasvaa yli DDR2. Tom's Hardware on rakastunut OCZ: n PC3-10666 Platinum Edition, ja heillä on paljon rahaa niin meidän pitäisi kuunnella heitä. Tietenkin, se on $ 300 per 2GB, mutta tämä ei ole liian huono RAM muutama vuosi sitten, kun se ei ole likaa halpaa kuin nyt on, ja se on varmasti arvoinen rahaa. Jos olet sitä.
Pitäisikö minun odottaa?: Ehkä. DDR3 on jossain välillä huippuyksiköineen ja verenlaskua reunojen juuri nyt, ja on epätodennäköistä, että saaliin vielä muutaman kuukauden kuluessa. Paras ratkaisu on saada emolevy, joka tukee sekä DDR2 ja DDR3 vaihdossa hieman pienempi tukee DDR3 nopeuksilla. Aion laajentaa tämän emolevyn osa.

Hard Drive

Best deal: Mitään, oikeastaan. Kovalevy hinnat ovat törmäsi kentällä yli kahdeksan viime vuoden aikana. Yksi voi helposti poimia teratavu tallennustilaa alle 250 dollaria, joka on määrä varastointi suuria jopa palvelimeen alussa vuosituhannen.

Kaikki tämä on sanottava tämä: valita luotettava brändi, ja välimuisti on parempi - lähes kaikki kovalevyt ovat 7200Rpm, mikä on suositeltu nopeus. Useimmat ihmiset tuntevat Western Digital on yksi luotettavia tuotemerkkejä, sekoitettu mielipiteitä Seagate, ja Hitachi, IBM, Maxtor ja Samsung alareunassa, mutta tämä on suurelta osin tilannekohtaista.

Paras ratkaisu on ostaa enemmän kuin yksi kovalevy minimoida ongelmia, jos jokin menee kuollut - jossa kyseiset RAID setup voit "peilata" levyt. Vaikka teidän asemat täyttää nopeammin, kapasiteetti on niin halpaa, että suurin osa ei koskaan joutunut ongelma.
Maailmanlaajuinen lama: Kovalevyt ovat niin halpoja, ei ole mitään todellista "talousarvio" versio. Hanki pienempiä ajaa jos haluat todella säästää.
Unohda, olen juuri tehnyt viiden miljoonan dollarin tai pörssikursseilla!: Tsemppiä 10000 RPM kovalevyt. Yleisin on Western Digitalin Raptor-sarjassa. Nopeus, nopeus, nopeus. Saatat haluta investoida solid-state, mutta se ei ole todella sen arvoista tässä vaiheessa. Definitely saada vähintään kaksi kovalevyä.
Pitäisikö minun odottaa?: Kovalevyn kapasiteetti näyttäisi olevan pysähtyminen. Solid-state-ratkaisut ovat liian kalliita ja pysyy siellä lähitulevaisuudessa.

Emolevy

Best deal: Kaikki perustuu P35 piirisarja on hyvä valinta. Jotta Midrange koneen, EVGA ja ASUS ovat hyviä merkkejä: entisen niiden Step Up-ohjelma, jälkimmäinen niiden pieni vika korko ja hyvä kondensaattorit. Varmista, että valinta, jota tukee FSB on 1333, voit käyttää 45nm Wolfdale siruja edellä.

Älä kaivovedessä SLI - useimmat levyt ei anna olet suorittanut kaksi korttia niiden tarkoituksena oli x16. Sen sijaan, yritä saada aluksella PCI Express 2.0-tuki. Jotkut levyt voi tukea DDR3 sekä DDR2, joka voi olla hyvä, jos sinulla on paljon DDR2 makaa ympäriinsä. Vältä x38 piirisarja - se on huono BIOS tukea ja on suhteellisen kuuma.
Fresh Prince of Bel-Air: Jos olet talousarvio, kokeile 650i.
Setä Phil's Mansion: Paljon käteisrahaan voit ostaa suhteellisen kalliita DDR3 asti. Definitely kaivovedessä hyvä DDR3 emolevy. Voit tarkistaa SLI-levyt - varmista, että sekä lähtö-ja saapumisajat voi ajaa x16-tilassa. Hanki 4GB ja 64-bittinen OS parhaan suorituskyvyn.
Pitäisikö minun odottaa?: The DDR3 emolevyt ovat oikeastaan melko ihmisarvoisen tällä hetkellä, niin ei.

Näytönohjain

Best deal: nVidia n 8800GT ja ATI 3850 kilpailevat juuri nyt on paras kortin markkinoille. Molemmat yritykset ovat suurelta osin luopuneet muut kortit, näkyvä kuin 8600GT, GTS, (vanha) 8800GTS, 8800GTX ja jopa Ultra on tullut epäselvyyttä, kun vastassa on halvempaa ja tehokkaampaa G92.

The 256MB 3850 on paljon halvempaa kuin GT, mutta VRAM tekee paljon suurempi ero on ATI: n tarjonnasta. The 512MB versio vuoksi on suositeltavaa, että se on enemmän tai vähemmän myös pelikentän kanssa 8800GT. Molemmat kortit ovat hämmästyttävän nopeasti. ATI, minun tietääkseni, ei ole "Step-Up"-ohjelmaa, kuten valmistajat, kuten EVGA on kuitenkin, joten saattaa olla merkitys heittää vanhan 3850 vuonna roskakoriin tai myymällä sen eBayssa jälkeen, kun uusi asia grafiikka tulee mukana. Siksi kannattaa GT: your mittarilukema voivat vaihdella.
Brother, Can You Spare penniäkään?: Jos et saa 8800GT (tai 3850), saatat saada paljon vähemmän bang for your buck. Kokeile yhtä kovaa kuin voit budjetin tehdä huone yhdelle. Jos et voi, että GDDR3 8600GT voi olla ihmisarvoisen käsitellä noin 100 dollaria.
Nyt antaa minulle Money (That's What I Want!): SLIing kaksi 8800GTs asettaa sinut takaisin noin 475 dollaria, mutta se on korkein-end-ratkaisu, joka on realistinen (kaksi Ultras tai GTXs olisi yksinkertainen tuhlausta).
Pitäisikö minun odottaa?: Mahdollisesti, jos sinulla on paljon rahaa heittää alas. High-Enders saattaa haluta odottaa pari kuukautta ennen kuin 9800GX2. Muuten ei ole sen arvoinen.

Power Supply

Best deal: Tämä taipumus vaihdella. Tällä hetkellä paras hinta tuntuu olevan 650-700w, joiden keskimääräinen vähittäismyyntihinta juuri noin $ 100 to $ 120 kanssa hyvitykset. Mitä haluat etsiä tästä on hyvä valmistaja (OCZ, Antec, Coolermaster, Corsair, PC Power and Cooling), hyvä kiskot, ja kaikki yli 500W tai niin. Yli 600 on suositeltavaa antaa itsellesi hieman hengähdysaikaa uusia juttuja tai SLI. Halutaan myös harkita vahvuus raiteiltaan, mutta tämän pitäisi olla melko helppoa yksinkertaisesti lukemalla Asiakasarvostelut. Pidän 700w OCZ GameXStream OCZ700GXSSLI. En kuitenkaan ostanut yhden ja kondensaattori räjähti. Todennäköisesti onnella.

Yksi asia, että olen kysynnän pois minun viime ostot PSUs on "modulaarinen kaapelointi" - tämä tarkoittaa periaatteessa sitä, voit Kytke kaapelit tarvitaan sen sijaan, että jätetään hyödytön kuin epävarmuudessa noin kuten jälkeenjäänyt, ilmavirran esto käärmeitä.
Työskentely pikaruokailu: Jokainen kannattaa suolaa kertoo teille, että kitsastellut PSUs ei ole hyvä ajatus. Jos et ole varma, saada 500W olla hyvä yritys tai odota, kunnes sinulla on rahaa saada hyvä.
Työskentely Bushin hallinto: Siirry 800W tai suurempi. Tarvitset sitä, jos olet menossa SLI. Varmista, että sinulla on kaksi PCI-E-liittimiä!
Pitäisikö minun odottaa?: Mahdollisesti, mutta ei siten luulisi. Virtalähteet taipumus hukkua hyvitykset. Kuin tiettyjen PSU? Vakuutan teille kaksi viikkoa myöhemmin näet mail-in hyvitystä siitä.

Muut osat ja lopullinen ajatuksia

Kyllä, olen jätetty pois DVD-asemat, monitorit heatsinks, tapauksissa, ja äänikortit. Ja tästä syystä:
  • DVD-asemat ovat melko halpoja, kaikki työ samoin, ja on vähän puhua muista kuin varmista, että sinulla on tarpeeksi IDE / SATA lähtö!
  • Näytöt ovat hyvin subjektiivisia, vaikka Pidän Hanns-G JW199D (halpaa, kirkas, 19 ", 5ms vasteaika).
  • Mitä heatsinks, on vain pari merkit kannattaa ostaa ja olen ei kokenut niitä.
  • Tapaukset ovat subjektiivisia samoin. Hanki jotain kaunis, ATX, ja hyvällä ilmavirta. Pidän Antec 900.
  • Ainoa suositellaan äänikortti on jotain X-Fi linjan Creative - muuten olet paras pois aluksella, joka on yleensä melko hyvä (tai ainakin riittävän hyvä).
Tässä on suositeltavaa rakentaa (miinus edellä) perustuvat suositukset tämän oppaan: Kaikki hinnat ovat jälkeen posti-alennuksina.

MOTHERBOARD: Gigabyte GA-P35C-DS3R LGA 775 ($ 160)

RAM: CORSAIR XMS2 2GB DDR2 800 (PC2 6400) ($ 34)

Kiintolevy: Western Digital Caviar SE WD5000AAJS ($ 100)

Virtalähde: Cooler MASTER Real Power Pro RS-750-ACAA-A1 750 W ($ 70)

Näytönohjain: EVGA 512-P3-N802-AR GeForce 8800GT Superclocked 512MB ($ 270)

KAIKKI YHTEENSÄ: $ 860
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 23 tammikuu 2008, 02:02
Rahoittajien ryhmän

Great post!
Pidätkö titles.lol
Rep +

My System: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-muisti:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Äänikortti:
Laivaostoksista HDA
Kiintolevy (t):
Muutama lol 1650GB yhteensä
Optinen asema (t):
1xDVD Philips DVD +-RW
Asia / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Jäähdytys:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (t):
Acer 22 "laajakuva
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 23 tammikuu 2008, 09:27
Rahoittajien ryhmän

Very nice, im tulee käyttää tätä jo nyt.

Reped ja kirjanmerkiksi * Hot Nänni *
Kiitos.

My System: Liam n rig ..?

Processor (s):
E8200 45nm Core 2 Duo OC@4.8ghz Stabiili
Emolevy:
GA-P31-DS3L 1066mhz 45nm FSB 1333
RAM-muisti:
4gig 1400mhz Dual kanava DDR3
Graphics Card (s):
8800 GTS 320mb
Äänikortti:
On-board
Kiintolevy (t):
250 Gt: n standardi
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
850watt SLI valmis, NZXT Xtreme RED LED
Jäähdytys:
Asus Square Evo
Network / Internet:
20MB Virgin media (Virgin FTL)
Monitor (t):
22 "HD Widescreen. 17" Proview
Operating System (s):
Windows XP Pro Sp2
Old 23 tammikuu 2008, 10:08
Rahoittajien ryhmän

Fresh Prince of Bel Air

lol

Ei huono tarkistaa siellä, vaikka mielestäni monitorisektori olisi hyvä, neuvonta joka näytönohjain mennä, joiden kanssa näytön perustuvat päätöslauselman yhdessä nerdy-erittely siitä, mitä kontrasti suhdeluvut ovat tai vasteaika tai kaikki yhteydet tyypit yhdessä HD shizzle.

My System: = /

Processor (s):
AMD 64x2 6000 +
Emolevy:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM-muisti:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Graphics Card (s):
BFG 8800GTS 320MB OC2
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
2x36gb RAID0 / 200GB / 500GB
Optinen asema (t):
CDRW + DVD-RW [Dual Layer]
Asia / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Jäähdytys:
Zalman CNPS9700NT
Network / Internet:
kaksi gigabit / 20MB Kaapeli
Monitor (t):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32bit
Old 23 tammikuu 2008, 17:17
Rahoittajien ryhmän

En tiedä yhtä paljon seuraa kuin haluat - kaikki tiedän välttää suurta vastausajat välttää haamukuvia. Ostin minun nestekidenäytöt vain siksi, että ne oli hyviä luokituksia.

Minun olisi pitänyt laajennettu annetun VRAM -> päätöslauselma asia hieman enemmän, mutta no jaa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 26 tammikuu 2008, 17:13
Jäsen

Kun 8800GT, miksi te ehdotatte saada Super Clocked versio? Saat 30-40 dollaria halvemmaksi voit saada säännöllisesti yksi oikea? Onko niin paljon parempi?

Lisäksi voit ehdottaa joka tapauksessa / virtalähde yhdistelmät? Kuinka monta wattia on tarpeen suorittaa tämän setup? Olisiko 500 riittää?

Kiitos.
Old 26 tammikuu 2008, 20:01
Rahoittajien ryhmän

Olen suositellut, että sellaisena kuin se oli alle $ 20 alkaen "tavallinen" versio, kun tarkistin, ja myös siksi, että rakastan EVGA: n vaihe-up-ohjelma (toisin kuin kaikki muut "heittää vanhan kortin roskat"-ohjelma).

500W on riittävä, mutta en pidä leikkaaminen, että läheinen. Minulla on tapana mennä 600W. Joka tapauksessa, aion ehdottomasti mennä kanssa Antec 900. Se on yksi suosituimmista gamer tapauksissa olemassa syystä: se on hyvä. Se on helppo tehdä työtä, on erinomaiset Jäähdyttämisen ja paljon laajennettavuus.
Old 28 tammikuu 2008, 23:20
Rahoittajien ryhmän

Err, vain löytyi hieman typo. Quad-sydämiä ei suositella pelaajille, vain niille, jotka suorittaa sovelluksia, jotka voivat käyttää ylimääräiset sydämiä.

Anteeksi, että:)
Old 28 tammikuu 2008, 23:56
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Carbon View Post
Err, vain löytyi hieman typo. Quad-sydämiä ei suositella pelaajille, vain niille, jotka suorittaa sovelluksia, jotka voivat käyttää ylimääräiset sydämiä.

Anteeksi, että:)
Edited sinulle.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 29 tammikuu 2008, 05:23
Rahoittajien ryhmän

Arvostaa sitä. Onko millään tavoin tämä voitaisiin stickied? Olen jatkuvasti viittaavat ihmisiä ja pari ihmiset ovat kysyneet minulta, miksi se ei ole. I'd hate sen saada menetetty massa uusi kierteet.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Suositellaan tietokoneen osia Guide # 5 - Lue ennen lähettämistä Carbon Rautatavaran Chat 32 Tänään 21:14
Suositeltava Computer osat Guide # 4 - Lue ennen lähettämistä Carbon Rautatavaran Chat 18 18 syyskuu 2009 23:28
Suositeltava Computer osat Guide 3 - Lue ennen lähettämistä Carbon Rautatavaran Chat 10 24. toukokuuta 2009 05:51
Suositeltava Computer osat Guide 2: ATI lepäämiseen Ymmärretään Station Carbon Rautatavaran Chat 17 10th Feb 2009 22:27
Tietokone Build Guide? ComputerGuy Rautatavaran Chat 6 5. Sep 2007 18:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.