mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Aanbevolen Computer Parts Gids

Reply

Thread Tools
Old 23 januari 2008, 01:51
Donor Groep

Over vier dagen, ongeveer vier pagina's in OpenOffice - is het eindelijk gebeuren!

Opmerking: Ik gebruik dollar, niet pond. Halvering van mijn dollar totalen moeten geven u een vergelijkbaar bedrag in ponden, maar is er mogelijk een verschil te wijten aan de inflatie, dus u moet controleren of uw lokale site of detailhandelaar prijzen op wat ik zeg hier. Het kan anders in het Verenigd Koninkrijk, maar de meeste van deze trends wordt universeel.

Nog een opmerking: Dit is een gamer-oriented guide. Terwijl ik een afdeling van de begroting, dat is meer gericht op de begroting gamers dan mensen die alleen maar willen surfen op het Intertubes en spelen Texas Hold'em. Als zodanig, kan je een manier goedkoper setup, het is meestal een goed idee om halverwege de high-end onderdelen nu en ik geven dat hier. Met 45nms coming out, evenals DDR3 en met de G92, we zijn duidelijk het starten van een nieuwe generatie hardware.

CPU

Best Deal: De E8-reeks, of "Wolfdale" (deze naam geldt ook voor andere desktop-processoren, zoals de T-serie, maar u niet wilt dat deze). U kunt koop nu! Ze zijn 45nm, wat betekent koeler, sneller en makkelijker te overklokken. E8400 is de beste deal op dit moment.

Quad-cores worden aanbevolen voor niet-gamers, want terwijl zij kunnen worden overclocked goed, de 45nm zijn meer dan duizend dollar per stuk en extra cores niet gebruikt worden zeer goed of zelfs helemaal in de meeste games. Mensen die lopen waardoor programma's zoals 3dsmax kan het nut van een quad-core echter.

De uitstekende keuze op dit moment is de E8400 - Als u de bouw van een nieuwe pc, dit is de chip te kopen.
Maar ik ben op een budget!: De E6850 is goed, maar de prijs is nog steeds relatief hoog en soms duurder dan de E8 CPUs. Ga voor een E6450. Extreme budgeters zou willen gaan voor een Pentium D, maar indien mogelijk een Core 2 Duo.
Maar ik heb ton cash!: Ga voor een 45nm Core 2 Extreme Yorkfield zoals de QX9650 en lachen als je helemaal kapot CPUMark.
Moet ik wachten?: Nee, want de wachtlijst is klaar. De nieuwe 45nms hier bent, ga varkensdarm wilde!

RAM:

Best Deal: Goede oude DDR 800. DDR 1066 is lame en zal niet zinvol, tenzij u het overklokken van je FSB op een belachelijke mate. Controleer of het is niet "Value" RAM, vervaardigd door een goed gezelschap, en dual-channel (80% van de RAM vind je goed geheugen, maar kijk uit voor SuperPowerMemorySpeedClockPC de VALUEMAX 4000 spul).
Maar ik net beroofd!: DDR-800 is zo goedkoop nu, is er geen echte reden om te suggereren iets lager.
Maar ik ben gewoon beroofd iemand!: Als u het geld, ga voor DDR3. Zorg ervoor dat uw moederbord ondersteunt wel. Het moet een vaste snelheid stijging ten opzichte van DDR2. Tom's Hardware is verliefd op OCZ's PC3-10666 Platinum Edition, en ze hebben veel geld dus we moeten naar hen luisteren. Natuurlijk, het is $ 300 per 2 GB, maar dit was niet al te slecht voor RAM een paar jaar geleden, toen was het niet spotgoedkoop, zoals het nu is, en het is zeker de moeite van het geld. Als u het.
Moet ik wachten?: Misschien. DDR3 is ergens tussen geavanceerde en bloeden-edge nu, en is het onwaarschijnlijk dat de vangst op voor een paar maanden. De beste oplossing is om een moederbord met ondersteuning voor zowel DDR2 en DDR3, in ruil voor iets lager ondersteund DDR3 snelheden. Ik zal hierover in het moederbord sectie.

Hard Drive

Best Deal: Alles, echt. Harde schijf prijzen liepen in de grond in de afgelopen acht jaar of zo. Men kan gemakkelijk een terabyte aan opslagruimte voor minder dan $ 250, een bedrag van opslag groot zelfs voor een server aan het begin van het millennium.

Al dat moet gezegd worden is dit: kies een betrouwbaar merk, en meer cache is beter - bijna alle harde schijven zijn 7200RPM, dat is de aanbevolen snelheid. De meeste mensen voelen Western Digital is een van de meest betrouwbare merken, gemengde meningen over Seagate en Hitachi, IBM, Maxtor, en Samsung op de bodem, maar dit is grotendeels situationeel.

U kunt het beste voor de aankoop van meer dan een harde schijf te minimaliseren problemen als men gaat dood - oprichting ervan in een RAID setup kunt u de "spiegel" van de schijven. Terwijl uw drives zullen opvullen sneller, capaciteit is zo goedkoop dat de meeste nooit zal lopen in een probleem.
Wereldwijde recessie: Harde schijven zijn zo goedkoop, is er geen echte "budget" versie. Hier krijg je een kleinere schijf als u het echt te slaan.
Never mind, ik zojuist vijf miljoen dollar op de beurs!: Ga voor 10.000 RPM harde schijven. De meest voorkomende is Western Digital Raptor-serie. Snelheid, snelheid, snelheid. Mogelijk bent u bereid te investeren in vaste staat, maar het is niet echt de moeite waard op dit punt. Zeker krijgen ten minste twee harde schijven.
Moet ik wachten?: Harde schijf capaciteit lijkt te verschuilen. Solid-state-oplossingen zijn te duur en blijft er voor de nabije toekomst.

Moederbord

Best Deal: Alles gebaseerd op de P35 chipset is een goede keuze. Voor een midrange machines, EVGA en ASUS zijn goede merken: de voormalige voor hun Step Up programma, deze laatste voor hun lage percentage mislukkingen en goede condensatoren. Zorg ervoor kiezen iets dat ondersteunt een FSB van 1333, deze kunt u gebruik maken van de 45nm Wolfdale chips hierboven besproken.

Niet in het voorjaar voor SLI - de meeste borden zullen niet toestaan dat je twee kaarten op hun beoogde prijzen van x16. Probeer in plaats daarvan krijg een bord met PCI-Express 2.0 ondersteuning. Sommige boards kan ondersteunen DDR3 evenals DDR2, die een goed idee kan zijn als je hebt een heleboel DDR2 ligggen. Vermijd de X38-chipset - hij heeft een slechte BIOS support en relatief warm.
Fresh Prince of Bel-Air: Als je op een begroting, probeer dan de 650i.
Uncle Phil's Mansion: Veel geld kunt kopen, de relatief dure DDR3 up. Zeker het voorjaar voor een goede DDR3 moederbord. U wilt misschien uitchecken SLI boards - ervoor te zorgen dat beide sleuven kunnen rijden in x16-modus. Get 4GB en een 64-bits besturingssysteem voor de beste prestaties.
Moet ik wachten?: De DDR3 moederborden zijn eigenlijk vrij fatsoenlijk op het moment, dus nee.

Videokaart

Best Deal: nVidia 8800GT en de ATI 3850 concurreren nu als de beste kaart op de markt. Beide bedrijven zijn grotendeels verlaten hun andere kaarten, zichtbaar als de 8600GT, GTS, (de oude) 8800GTS, 8800GTX, en zelfs de Ultra zijn verbannen tot onduidelijkheid in het gezicht van een goedkoper en efficiënter G92.

De 256 3850 is veel goedkoper dan de GT, maar de VRAM zal veel meer een verschil op ATI's aanbieden. De 512MB versie is dan ook aanbevolen, waarbij het op een min of meer zelfs speelveld met de 8800GT. Beide kaarten zijn verbazingwekkend snel. ATI, naar mijn weten niet over een "Step-Up" programma zoals fabrikanten zoals EVGA hebben echter, zodat u kan worden overgelaten aan het gooien van uw oude 3850 in de prullenbak of verkopen op eBay, zodra de nieuwe ding in graphics gaat langs. Dit is waarom ik het voordeel van de GT: Jouw snelheid kan variëren.
Brother, Can You Spare een Dime?: Als je niet steeds een 8800GT (of 3850), kan het zijn dat u krijgt veel minder bang voor je buck. Probeer zo hard als je kunt in uw budget om ruimte te maken voor een. Als je niet kan, het GDDR3 8600GT kan een fatsoenlijke deal voor ongeveer $ 100.
Nu Give Me Money (That's What I Want!): SLIing twee 8800GTS zal u terug ongeveer $ 475, maar het wordt de hoogste-end oplossing die realistisch is (twee ultra of GTXs zou een eenvoudige verspilling van geld).
Moet ik wachten?: Eventueel, als u veel geld te gooien naar beneden. High-Enders wilt wachten een paar maanden voor de 9800GX2. Anders wordt het niet waard.

Power Supply

Best Deal: Dit lijkt te schommelen. Op dit moment, de beste prijs punt lijkt te zijn op 650-700w, met de gemiddelde verkoopprijs zweefde rond de $ 100 tot $ 120 met kortingen. Wat u wilt zoeken naar hier is een goede fabrikant (OCZ, Antec, Coolermaster, Corsair, PC Power & Cooling), goede rails, en iets meer dan 500W of zo. Meer dan 600 wordt aanbevolen om jezelf een beetje ademruimte voor nieuwe spullen of SLI. U wil ook na te denken over de sterkte van de rails, maar moet dit vrij eenvoudig door simpelweg lezing klant beoordelingen. Ik ben dol op het 700w OCZ GameXStream OCZ700GXSSLI. Echter, kocht ik een en een condensator ontploft. Waarschijnlijk een Fluke.

Een ding dat ik vraag van mijn recente aankopen van PSUs is "modulaire bekabeling" - dit principe betekent dat je kunt aansluiten op de kabels die u nodig hebt, in plaats van het verlaten van het nutteloos zijn hangend rond als achterlijk, luchtstroom blokkeren slangen.
Werken in fast-food: Iedereen die de moeite waard hun zout zal u vertellen dat skimping op PSUs is geen goed idee. Bij twijfel, neem een 500W van een goed gezelschap of wachten tot je het geld om een goeie.
Werken in de Bush administratie: Ga 800W of hoger. Je zult het nodig hebben als je naar SLI. Zorg ervoor dat u over twee PCI-E connectoren!
Moet ik wachten?: Mogelijk, maar niet in de manier waarop je denkt. Voedingen neiging te worden overspoeld met kortingen. Zoals een bepaalde PSU? Ik garandeer u twee weken later zie je een mail-in-korting op.

Andere delen en laatste gedachten

Ja, ik ben het verlaten van de dvd-drives, monitors, heatsinks, gevallen en geluidskaarten. En hier is waarom:
  • DVD-drives zijn niet goedkoop, werken allemaal op soortgelijke wijze, en er is weinig te spreken over andere dan zorg dat je genoeg IDE / SATA slots!
  • Monitoren zijn zeer subjectief, maar ik hou van de Hanns-G JW199D (goedkope, lichte, 19 ", 5ms response tijd).
  • Wat heatsinks zijn er slechts een paar merken moeite waard om te kopen en ik ben niet zo ervaren met hen.
  • Gevallen zijn subjectief ook. Iets mooi, ATX, en met een goede luchtstroom. Ik hou van de Antec 900.
  • De enige aanbevolen geluidskaart is iets uit de X-Fi-lijn van Creative - anders, je bent het beste af met de trein, die meestal vrij goed (of ten minste goed genoeg).
Hier is een aanbevolen bouwen (minus de hierboven) is gebaseerd op de aanbevelingen in deze handleiding: Alle prijzen zijn na de post-in rabatten.

Moederbord: Gigabyte GA-P35C-DS3R LGA 775 ($ 160)

RAM: CORSAIR XMS2 2GB DDR2 800 (PC2 6400) ($ 34)

Harde schijf: Western Digital Caviar SE WD5000AAJS ($ 100)

STROOMVOORZIENING: Cooler Master Real Power Pro RS-750-OOA-A1 750W ($ 70)

Videokaart: EVGA 512-P3-N802-AR GeForce 8800GT Superclocked 512MB ($ 270)

TOTAAL: $ 860
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 +620 W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 23 januari 2008, 02:02
Donor Groep

Great post!
Love the titles.lol
Rep +

Mijn Systeem: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Geheugen:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 Mem)
Sound Card:
Onboard HDA
Hard Drive (s):
Een paar lol 1650GB totale
Optische Drive (s):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Case / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Koeling:
Tuniq Tower 120
Netwerk / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "breedbeeld
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 23 januari 2008, 09:27
Donor Groep

Very nice, im going to worden met dit vanaf nu.

Reped en bookmark * Hot tepels *
Bedankt.

Mijn Systeem: Liam's tuig ..?

Processor (s):
E8200 45nm Core 2 Duo OC@4.8ghz Stabiel
Moederbord:
GA-P31-DS3L 1066MHz 45nm FSB 1333
RAM Geheugen:
4gig 1400mhz Dual-channel DDR3
Graphics Card (s):
8800 GTS 320mb
Sound Card:
On-board
Hard Drive (s):
250GB Standaard
Optische Drive (s):
Case / PSU:
850watt SLI klaar, NZXT Xtreme RED LED
Koeling:
Asus Square Evo
Netwerk / Internet:
20MB Virgin media (Virgin FTL)
Monitor (s):
22 "HD Widescreen. 17" Proview
Operating System (s):
Windows XP Pro Sp2
Old 23 jan 2008, 10:08
Donor Groep

Fresh Prince of Bel Air

lol

Niet een slechte recensie er, hoewel ik denk dat een monitor deel zou goed zijn, het adviseren over welke grafische kaart te gaan met welk scherm op basis van resolutie, samen met de nerdy-verdeling van wat contrast ratio's, of reactietijd of alle soorten connectiviteit , samen met HD-shizzle.

Mijn Systeem: = /

Processor (s):
AMD 64x2 6000 +
Moederbord:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM Geheugen:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Graphics Card (s):
BFG 8800GTS 320MB OC2
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
2x36gb RAID0 / 200GB / 500GB
Optische Drive (s):
CDRW + DVD-RW [dubbellagige]
Case / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Koeling:
Zalman CNPS9700NT
Netwerk / Internet:
dual Gigabit / 20MB Kabel
Monitor (s):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32Bit
Old 23 januari 2008, 17:17
Donor Groep

Ik weet niet zo veel over monitoren zoals ik zou willen - ik weet dat het vermijden van hoge respons tijden te vermijden spookbeelden. Ik kocht mijn LCD's alleen omdat ze goede kijkcijfers.

Ik zou hebben uitgebreid over de VRAM -> resolutie ding een beetje meer, maar oh goed.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 26 januari 2008, 17:13
Lid Fractie

Met de 8800GT, waarom stel je voor om de Super kloksnelheid versie? Voor 30-40 dollar goedkoper dan kunt u gewoon krijgen regelmatig een correct? Is het zo veel beter?

Ook kun je wijzen op geen enkel geval / stroomaansluiting combo? Hoeveel watt is vereist voor het uitvoeren van deze opstelling? Zou 500 voldoende zijn?

Bedankt.
Old 26 januari 2008, 20:01
Donor Groep

Ik aanbevolen deze versie zoals het was minder dan $ 20 uit de "normale" versie toen ik gecontroleerd, en ook omdat ik hou van EVGA's step-up programma (in tegenstelling tot alle andere 'gooit oude kaart in het vuilnis "programma).

500W is voldoende, maar ik hou niet snijden dat dichtbij. Ik ga meestal voor 600W. Voor een geval, ik wil zeker verder gaan met de Antec 900. Het is een van de populairste gamer zaken rond om een reden: het is goed. Het is eenvoudig om te werken in een uitstekende koeling, en veel uitbreidbaarheid.
Old 28 januari 2008, 23:20
Donor Groep

Err, net een stukje van een typfout. Quad-cores worden niet aanbevolen voor gamers, alleen voor degenen die draaien applicaties die gebruik maken van de extra cores.

Sorry about that:)
Old 28 januari 2008, 23:56
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carbon View Post
Err, net een stukje van een typfout. Quad-cores worden niet aanbevolen voor gamers, alleen voor degenen die draaien applicaties die gebruik maken van de extra cores.

Sorry about that:)
Bewerkt voor je.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 29 januari 2008, 05:23
Donor Groep

Appreciate it. Is er een manier waarop dit kan worden stickied? Ik ben voortdurend verwijzen mensen en een paar mensen hebben mij gevraagd waarom het niet is. Ik haat het om in te verdwalen in de massa van nieuwe draden.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.