mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Anbefalet Computer Dele Guide

Reply

Thread Tools
Old 29 januar 2008, 05:35
Donor-Gruppen

Default Anbefalet Computer Dele Guide

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Carbon View Post
For en sag, jeg vil helt bestemt gå med Antec 900. Det er en af de mest populære gamer sager omkring for en grund: det er godt. Det er nemt at arbejde i, har fremragende køling og masser af udvidelsesmuligheder.
Korrekt! Nogen har brug for en til en nedsat pris giver os en klokke

Mit system: = /

Processor (s):
AMD 64x2 6000 +
Bundkort:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM Hukommelse:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Grafikkort (r):
BfG 8800GTS 320MB OC2
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
2x36gb RAID0 / 200GB / 500GB
Optisk drev (r):
CDRW + DVD-RW [Dual Layer]
Sag / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Køling:
Zalman CNPS9700NT
Network / Internet:
dobbelt gigabit / 20MB Kabel
Monitor (s):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32bit
Old 29 januar 2008, 07:49
Medlem Gruppen

Hey Carbon har jeg endnu et spørgsmål. Du anbefale P35C, og jeg indsendt mine planer for en fremtidig setup på andre fora, der anmoder om rådgivning, og jeg kunne godt lide den P35C på dette punkt, fordi det gav støtte til DDR2 og DDR3. Men jeg fik et svar om valg af bundkort hedder, at "det er meningsløst at få et DDR3 bundkort lige nu, fordi P35C vil være begrænset til Penryn processorer og slag. Han sagde DDR3 ikke vil stadig være et nødvendigt eller forsvarligt opgradere . Og han er også hørt, at det system, hakker, hvis du bruger AHCI, og at det ikke justere RAM spænding korrekt. "

Har du et svar på dette? Den person, der har indsendt dette også foreslået de regelmæssige 35. for omkring $ 25 billigere.

Tak.
Old 29 januar 2008, 08:03
Donor-Gruppen

Tja, det er virkelig nødløsning, så du aldrig vide, men din kilde er slukket hans rocker. First off, at bekymre sig om den nye Nehalem og på den anden side afviser ind DDR3 er hyklerisk, DDR3 vil ramme måde før Nehalem gør. Andet mainstream Nehalems ikke vil være ude i mere end et år, og det er foreløbige skøn. Der er nogle, der kommer ud af Q4 2008, men de kan forventes at være ekstremt høje ende ligesom Yorkfield quad-cores. Tage hensyn til det faktum, at de bruger en hel forskellige stik, og der er virkelig ingen grund du skal bekymre dig, medmindre du ønsker at købe en computer til næste år eller sådan noget.

Jeg kan ikke udtale sig om andre emner, men den 35.-C er fast som en klippe i forhold til X-serien chipsæt og jeg vil afvise det som FUD som bord får fremragende ratings fra brugere og hardware sites mage. Det eneste spørgsmål, det er nogle DOAs.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 29 januar 2008, 08:52
Donor-Gruppen

rahter intersting at læse, jeg har learnts et par gode ting, mange tak!

Mit system: Blaster

Processor (s):
Intel Q6600 2.40GHz, 1066MHz, 8MB cache
Bundkort:
RAM Hukommelse:
2048MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM
Grafikkort (r):
128MB ATI ® Radeon ™ HD 2400 Pro
Lydkort:
Sound Blaster X-Fi Xtreme Music
Harddisk (e):
500GB (7200rpm) Serial ATA Hard Drive
Optisk drev (r):
16x DVD + / - RW Drive
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Wired
Monitor (s):
Dual Dell 17 "
Operating System (s):
Windows Vista
Old 29 januar 2008, 13:20
Medlem Gruppen

Tak for clearing, at op Carbon. Kan du se på denne EP35C?

Og fortæl mig, hvad forskellene er mellem denne og P35C så jeg ved at købe? Den EP35C kun har 2 anmeldelser, en angivelse af, at de var nødt til at opgradere BIOS, og den anden siger newegg sendt de forkerte MB 3 gange. Med P35C, vil jeg nødt til at opgradere BIOS til at bruge 3gz Core 2 wolfdale processor du anbefale?
Old 29 januar 2008, 13:22
Administrator Gruppen

I'll stick, hvis De er enige om at opdatere det?

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 29 januar 2008, 15:02
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Airescape View Post
Tak for clearing, at op Carbon. Kan du se på denne EP35C?

Og fortæl mig, hvad forskellene er mellem denne og P35C så jeg ved at købe? Den EP35C kun har 2 anmeldelser, en angivelse af, at de var nødt til at opgradere BIOS, og den anden siger newegg sendt de forkerte MB 3 gange. Med P35C, vil jeg nødt til at opgradere BIOS til at bruge 3gz Core 2 wolfdale processor du anbefale?
EP35C har støtte til højere hastigheder DDR3 moduler. Åh, og nogle ekstra USB-porte. Det er om det. Jeg vil gå til det, simpelthen fordi den ligner en rigtig lille forskel i chipset og så har du sandsynligvis ikke vil få mange problemer ud over P35C, men det er virkelig dit opkald. Du behøver ikke at opgradere BIOS, bør arbejde @ lager bøde.

Her er et par (hovedsageligt positive) anmeldelser.

http://www.hardwaresecrets.com/article/476
http://techgage.com/article/gigabyte_ga-p35c-ds3r/1

Jeg kunne lide det følgende citat:

Citat:
Med GA-P35C-DS3R vi kunne nå den anden bedste overclocking fra alle socket 775 bundkort vi gennemgået til dato uden at lege med noget fancy justeringer. Med mere tid og tålmodighed vil du sandsynligvis opnå en endnu højere overclocking, end vi gjorde.

Gigabyte GA-P35C-DS3R er efter vores mening en fejlfri vare i gennemsnit bruger, der ønsker en high-end produkt med en mainstream pris. Gå til det.
---
Citat:
I'll stick, hvis De er enige om at opdatere det?
Du fik en deal! Jeg tager bare PM du eller post her opdateringer og en model kan fusionere em i I guess. Sandsynligvis ikke meget for lidt, i det mindste indtil DDR3 kommer ned i prins eller vi får GeForce 9xxx.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Old 31 januar 2008, 02:15
Donor-Gruppen

Ikke at forglemme flash hdd's som de bliver mere mainstream?

hd / bluray optisk's efterhånden som de bliver mere mainstream? (eller rettere hvilken format vinder ... hoste .... bluray ....)

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 31 januar 2008, 18:35
Donor-Gruppen

Allerede nævnt fast-stater og Blu-Ray's virkelig subjektive, næppe vil være nyttigt for 99% af brugerne.
Old 2 februar 2008, 18:10
Medlem Gruppen

genial tråd mate gennemstegt.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.