![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
|
| |||
| |||
| Hei Carbon, minulla on vielä yksi kysymys. Te suosittelette P35C, ja olen lähetetty minun suunnitelmia tulevaisuuden asennuksen muilla foorumeilla, kysyy neuvoja, ja olen halunnut, että P35C tuohon kohtaan, koska se tukenut DDR2 ja DDR3. En kuitenkaan saanut vastausta noin valita emolevy, jossa todetaan, että "ei kannata hankkia DDR3 emolevy juuri nyt, koska P35C on rajoitettu siihen Penryn-prosessorit ja isku. Hän sanoi DDR3 ei koskaan olla tarpeen tai perusteltuja upgrade . Ja hän on myös kuullut, että järjestelmä stutters jos käytät AHCI ja että se ei säädä RAM jännitteet oikein. " Onko teillä vastausta tähän? Henkilö, joka on lähettänyt tämän ehdotti myös säännöllisesti P35 noin 25 dollaria halvempi. Kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No, se on todella stop-aukko niin eihän sitä koskaan tiedä, mutta lähde on pois hänen rokkari. Aivan aluksi, murehtimatta uuteen Nehalem ja toisaalta irtisanovien kirjataan DDR3 on tekopyhää, DDR3 juuri tavalla ennen Nehalem ei. Toiseksi pääohjelmiin Nehalems ei olla yli toinen vuosi, ja tämä on Alustavien arvioiden. On joitakin tulevan Q4 2008, mutta ne ovat todennäköisesti erittäin suuri loppuun kuten Yorkfield quad-sydämiä. Otettava huomioon se, että ne käyttävät koko eri pistorasiaan, ja on oikeastaan mitään syytä sinun pitäisi huolestua, jos et halua ostaa tietokonetta ensi vuonna tai jotain. ![]() En voi kommentoida muita kysymyksiä, mutta P35-C on luja kuin kallio verrattuna X-sarja piirisarjoja ja haluan jättää sen FUD kuin aluksella saa erinomaisia arvosanoja käyttäjien ja laitteiston sivustojen kannalta. Ainoa kysymyksistä on noin DOAs.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| rahter intersting lukea, olen learnts muutamia hyviä asioita, kiitos paljon!
| |||
| |||
| Thanks for clearing että jopa Carbon. Voit tarkastella Tämän EP35C? Ja kerro minulle, mitä eroja on välillä, ja P35C joten en tiedä, mitä ostaa? The EP35C on vain 2 arvioon, yksi ilmoitus, että he olivat päivittää BIOS, ja muut sanovat newegg lähetti väärän MB 3 kertaa. Kun P35C, minun täytyy päivittää BIOS käyttää 3gz Core 2 wolfdale prosessori te suosittelette? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I'll Stick, jos sopivat päivittää sen?
| |||
| |||
| Quote:
Seuraavassa pari (pääasiassa positiivisia) arviot. http://www.hardwaresecrets.com/article/476 http://techgage.com/article/gigabyte_ga-p35c-ds3r/1 Olen mieleen seuraava lainaus: Quote:
Quote:
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Unohtamatta flash hdd: n heti, kun ne ovat enemmän valtavirtaan? HD / Bluray optinen n heti, kun ne ovat enemmän valtavirtaan? (tai pikemminkin sen mukaan, kumpi formaatti voittaa ... yskä .... Bluray ....)
|
| |||
| |||
| Jo mainittu solid-valtioiden ja Blu-Ray on todella subjektiivinen, todennäköisesti ole hyötyä 99% käyttäjistä.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| briljanter säikeen materiala hyvin tehty. |