![]() |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
|
| |||
| |||
| Carbon hey, ik heb een vraag. U aanraden de P35C en ik gepost mijn plannen voor een toekomstige setup op andere fora, vragen om advies, en ik vond het P35C op dat punt, omdat zij ondersteuning voor DDR2-en DDR3. Echter, ik heb een reactie over de keuze van het moederbord staat dat "het is zinloos om een DDR3 moederbord nu, omdat de P35C zal worden beperkt tot de Penryn-processoren en blazen. Hij zei DDR3 zal niet steeds als een noodzakelijk of gerechtvaardigd upgrade . En hij is ook gehoord dat het systeem stottert indien gebruik wordt gemaakt van AHCI en dat zij niet passen RAM spanningen behoren. " Heeft u een antwoord op dit? De persoon die gepost dit ook voorgesteld de reguliere P35 voor ongeveer $ 25 goedkoper. Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou, het is echt stop-kloof, zodat je weet maar nooit, maar uw bron is uitgeschakeld zijn rocker. Ten eerste, je zorgen te maken over de nieuwe Nehalem en aan de andere kant het ontslag van het invoeren van DDR3 is hypocriet, DDR3 zal hit manier vóór Nehalem doet. Ten tweede, de mainstream-Nehalems zal niet voor meer dan een jaar, en dat is de voorlopige ramingen. Er zijn een aantal uit Q4 2008, maar ze zijn waarschijnlijk zeer high-end als de Yorkfield quad-cores. Rekening worden gehouden met het feit dat zij gebruik maken van een hele andere socket, en er is echt geen reden moet u zorgen, tenzij je wilt kopen een computer volgend jaar of zoiets. ![]() Ik kan geen commentaar geven op de andere problemen, maar de P35-C is solide als een rots in vergelijking met de X-serie chipsets en ik zou ontslaan als FUD als die raad krijgt uitstekende beoordelingen van gebruikers-en hardware-sites alike. De enige problemen met het aantal DOAs.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| rahter interessant om te lezen, ik heb learnts een paar goede dingen, thank you very much!
| |||
| |||
| Bedankt voor de clearing dat koolstof. Kunt u kijken op dit EP35C? En vertel me wat de verschillen zijn tussen dat en P35C zodat ik weet welke te kopen? De EP35C slechts 2 reviews, een verklaard dat ze moesten een upgrade van de BIOS, en de andere zegt newegg verzonden verkeerde MB 3 keer. Met de P35C, zal ik nodig om een upgrade van de BIOS te gebruiken 3gz Core 2-processor wolfdale u aan? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I'll stick als u eens bij te werken?
| |||
| |||
| Citaat:
Hier is een paar (voornamelijk positieve) beoordelingen. http://www.hardwaresecrets.com/article/476 http://techgage.com/article/gigabyte_ga-p35c-ds3r/1 Ik wens de volgende citaat: Citaat:
Citaat:
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niet te vergeten flash hdd's als ze meer mainstream? HD / BluRay optische's als ze meer mainstream? (of liever gezegd welk formaat wint ... hoest .... BluRay ....)
|
| |||
| |||
| Reeds genoemde vaste-staten en Blu-Ray is heel subjectief, het onwaarschijnlijk is dat dat zinvol is voor 99% van de gebruikers.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| briljant draad mate goed gedaan. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Aanbevolen Computer Parts Guide # 5 - Read Before Posting | Carbon | Algemeen Hardware Chat | 33 | 26 november 2009 10:31 |
| Aanbevolen Computer Parts Gids # 4 - Lees voordat je een bericht plaatst | Carbon | Algemeen Hardware Chat | 18 | 18 september 2009 23:28 |
| Aanbevolen Computer Parts Guide 3 - Lees voordat je een bericht plaatst | Carbon | Algemeen Hardware Chat | 10 | 24 mei 2009 05:51 |
| Aanbevolen Computer Parts Guide 2: ATI Recuperatie Waardering Station | Carbon | Algemeen Hardware Chat | 17 | 10 feb 2009 22:27 |
| Computer Build Gids? | ComputerGuy | Algemeen Hardware Chat | 6 | 5e sep 2007 18:16 |
| Thread Tools | |
| |