mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Anbefalt Computer Parts Guide

Reply

Thread Tools
Old 29th 2008, 05:35
Donor Group

Default Anbefalt Computer Parts Guide

Sitat:
Originally Posted by Carbon View Post
For en sak, jeg vil definitivt gå med Antec 900. Det er et av de mest populære gamer tilfeller rundt en grunn: Det er bra. Det er enkelt å arbeide i, har utmerket kjøling, og massevis av expandability.
Riktig! Noen som trenger en for en cut-prisen gir oss en bjelle

Min System: = /

Prosessor (er):
AMD 64x2 6000 +
Hovedkort:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM-minne:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Graphics Card (s):
BFG 8800GTS 320MB OC2
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
2x36gb RAID0 / 200 GB / 500GB
Optisk stasjon (er):
CDRW + DVD-RW [Dual Layer]
Case / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Cooling:
Zalman CNPS9700NT
Nettverk / Internett:
dual gigabit / 20MB Kabel
Skjerm (er):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32bit
Old 29 januar 2008, 07:49
Medlem Group

Hei Carbon, jeg har ett spørsmål. Du anbefaler P35C, og jeg postet mine planer for et fremtidig oppsett på andre fora, som ber om råd, og jeg likte P35C på dette punktet, fordi det gitt støtte for DDR2 og DDR3. Men jeg fikk et svar om valg av hovedkort som sier at "det er meningsløst å få en DDR3 hovedkort akkurat nå, fordi P35C vil være begrenset til Penryn prosessorer og slag. Han sa DDR3 vil ikke alltid være en nødvendig eller forsvarlig oppgradering . Og han har også hørt at systemet stutters hvis du bruker AHCI og at den ikke justere RAM spenninger tilfredsstillende.

Har du et svar på dette? Personen som postet dette også foreslått vanlig P35 for rundt $ 25 billigere.

Takk.
Old 29th 2008, 08:03
Donor Group

Vel, det er egentlig stop-gap, slik at du vet aldri, men kilden er av hans rocker. First off, bekymre seg over de nye Nehalem og på den andre siden forkaster den taste DDR3 er hypocritical, DDR3 treffes måte før Nehalem gjør. Sekund, mainstream Nehalems ikke vil være ute i mer enn et år, og det er foreløpige anslag. Det er noen som kommer ut Q4 2008, men de vil trolig bli ekstremt høy end liker Yorkfield Quad-kjerner. Ta hensyn til at de bruker et helt annet uttak, og det er egentlig ingen grunn bør du bekymre deg, med mindre du vil kjøpe en datamaskin neste år eller noe.

Jeg kan ikke kommentere på andre problemer, men P35-C er solid som en stein i forhold til X-serien brikkesett og jeg vil forkaste det som FUD slik at styret får gode ratings fra brukere og hardware sites likt. De eneste problemene med det er noen DOAs.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 29th 2008, 08:52
Donor Group

rahter intersting å lese, har jeg learnts noen gode ting, takk!

Min System: Blaster

Prosessor (er):
Intel Q6600 2.40GHz, 1066MHz, 8MB cache
Hovedkort:
RAM-minne:
2048MB 800MHz Dual Channel DDR2 SDRAM
Graphics Card (s):
128MB ATI ® Radeon ™ HD 2400 Pro
Lydkort:
Sound Blaster X-Fi Xtreme Music
Harddisk (er):
500GB (7200RPM) Serial ATA-harddisk
Optisk stasjon (er):
16x DVD + / - RW-stasjon
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Fast
Skjerm (er):
Dual Dell 17 "
Operating System (s):
Windows Vista
Old 29th 2008, 13:20
Medlem Group

Takk for clearing opp karbon. Kan du se på dette EP35C?

Og fortelle meg hva forskjellen er mellom det og P35C så jeg vet hvor du kjøpe? Den EP35C kun har 2 anmeldelser, en om at de måtte oppgradere BIOS, og den andre sier newegg sendt ut feil MB 3 ganger. Med P35C, trenger jeg for å oppgradere BIOS for å bruke 3gz Core 2 wolfdale prosessor du anbefale?
Old 29th 2008, 13:22
Administrator Group

Jeg vil holde det hvis du er enig om å oppdatere den?

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 29 januar 2008, 15:02
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by Airescape View Post
Takk for clearing opp karbon. Kan du se på dette EP35C?

Og fortelle meg hva forskjellen er mellom det og P35C så jeg vet hvor du kjøpe? Den EP35C kun har 2 anmeldelser, en om at de måtte oppgradere BIOS, og den andre sier newegg sendt ut feil MB 3 ganger. Med P35C, trenger jeg for å oppgradere BIOS for å bruke 3gz Core 2 wolfdale prosessor du anbefale?
EP35C har støtte for høyere hastighet DDR3-moduler. Oh, og noen ekstra USB-porter. That's about it. Jeg vil gå for det, bare fordi den ser ut som en veldig liten forskjell i brikkesettet og så kommer du sannsynligvis ikke har mange problemer utover P35C, men det er virkelig et anrop. Du trenger ikke å oppgradere BIOS, bør arbeide @ lager fine.

Her er et par (hovedsakelig positive) vurderinger.

http://www.hardwaresecrets.com/article/476
http://techgage.com/article/gigabyte_ga-p35c-ds3r/1

Jeg er fornøyd med følgende sitat:

Sitat:
Med GA-P35C-DS3R vi kunne oppnå den nest beste overclocking fra alle socket 775 hovedkort vi vurdert til dato uten å spille med noen fancy justeringer. Med mer tid og tålmodighet vil du sannsynligvis få en enda høyere overclocking enn vi gjorde.

Gigabyte GA-P35C-DS3R er etter vår mening en feilfri produkt for den gjennomsnittlige bruker som ønsker en high-end produkt med en vanlig pris. Gå for det.
---
Sitat:
Jeg vil holde det hvis du er enig om å oppdatere den?
Du har en avtale! Jeg tar bare PM eller post her for oppdateringer og en mod kan flette dem inn antar jeg. Ikke trolig bli mye for litt iallfall inntil DDR3 kommer ned i prins eller vi får GeForce 9xxx.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Old 31st 2008 jan 02:15
Donor Group

Ikke glemme flash harddisker som de blir mer mainstream?

HD / bluray optisk's etter hvert som de blir mer mainstream? (eller snarere hvilket format som vinner ... hoste .... bluray ....)

-Kanoakavirus

Min System: Zoomy

Prosessor (er):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Hovedkort:
Asus P5K Premium
RAM-minne:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (er):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk stasjon (er):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Cooling:
AC7
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 31st 2008 jan 18:35
Donor Group

Allerede nevnt solid-stater og Blu-Ray er egentlig subjektive, neppe være nyttig for 99% av brukerne.
Old 2nd 2008 Feb, 18:10
Medlem Group

brilliant tråd kompis godt gjort.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Anbefalt Computer Parts Guide # 5 - Les før du poster Carbon General Hardware Chat 33 I dag 10:31
Anbefalt Computer Parts Guide # 4 - Les før du legger Carbon General Hardware Chat 18 18 september 2009 23:28
Anbefalt Computer Parts Guide 3 - Les før du legger Carbon General Hardware Chat 10 24 mai 2009 05:51
Anbefalt Computer Parts Guide 2: ATI Recuperation takknemlighet Station Carbon General Hardware Chat 17 10 februar 2009 22:27
Computer Bygg Guide? ComputerGuy General Hardware Chat 6 5te sep 2007 18:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.