![]() |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
|
| |||
| |||
| Hei Carbon, jeg har ett spørsmål. Du anbefaler P35C, og jeg postet mine planer for et fremtidig oppsett på andre fora, som ber om råd, og jeg likte P35C på dette punktet, fordi det gitt støtte for DDR2 og DDR3. Men jeg fikk et svar om valg av hovedkort som sier at "det er meningsløst å få en DDR3 hovedkort akkurat nå, fordi P35C vil være begrenset til Penryn prosessorer og slag. Han sa DDR3 vil ikke alltid være en nødvendig eller forsvarlig oppgradering . Og han har også hørt at systemet stutters hvis du bruker AHCI og at den ikke justere RAM spenninger tilfredsstillende. Har du et svar på dette? Personen som postet dette også foreslått vanlig P35 for rundt $ 25 billigere. Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel, det er egentlig stop-gap, slik at du vet aldri, men kilden er av hans rocker. First off, bekymre seg over de nye Nehalem og på den andre siden forkaster den taste DDR3 er hypocritical, DDR3 treffes måte før Nehalem gjør. Sekund, mainstream Nehalems ikke vil være ute i mer enn et år, og det er foreløpige anslag. Det er noen som kommer ut Q4 2008, men de vil trolig bli ekstremt høy end liker Yorkfield Quad-kjerner. Ta hensyn til at de bruker et helt annet uttak, og det er egentlig ingen grunn bør du bekymre deg, med mindre du vil kjøpe en datamaskin neste år eller noe. ![]() Jeg kan ikke kommentere på andre problemer, men P35-C er solid som en stein i forhold til X-serien brikkesett og jeg vil forkaste det som FUD slik at styret får gode ratings fra brukere og hardware sites likt. De eneste problemene med det er noen DOAs.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| rahter intersting å lese, har jeg learnts noen gode ting, takk!
| |||
| |||
| Takk for clearing opp karbon. Kan du se på dette EP35C? Og fortelle meg hva forskjellen er mellom det og P35C så jeg vet hvor du kjøpe? Den EP35C kun har 2 anmeldelser, en om at de måtte oppgradere BIOS, og den andre sier newegg sendt ut feil MB 3 ganger. Med P35C, trenger jeg for å oppgradere BIOS for å bruke 3gz Core 2 wolfdale prosessor du anbefale? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil holde det hvis du er enig om å oppdatere den?
| |||
| |||
| Sitat:
Her er et par (hovedsakelig positive) vurderinger. http://www.hardwaresecrets.com/article/476 http://techgage.com/article/gigabyte_ga-p35c-ds3r/1 Jeg er fornøyd med følgende sitat: Sitat:
Sitat:
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke glemme flash harddisker som de blir mer mainstream? HD / bluray optisk's etter hvert som de blir mer mainstream? (eller snarere hvilket format som vinner ... hoste .... bluray ....)
|
| |||
| |||
| Allerede nevnt solid-stater og Blu-Ray er egentlig subjektive, neppe være nyttig for 99% av brukerne.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| brilliant tråd kompis godt gjort. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Anbefalt Computer Parts Guide # 5 - Les før du poster | Carbon | General Hardware Chat | 33 | I dag 10:31 |
| Anbefalt Computer Parts Guide # 4 - Les før du legger | Carbon | General Hardware Chat | 18 | 18 september 2009 23:28 |
| Anbefalt Computer Parts Guide 3 - Les før du legger | Carbon | General Hardware Chat | 10 | 24 mai 2009 05:51 |
| Anbefalt Computer Parts Guide 2: ATI Recuperation takknemlighet Station | Carbon | General Hardware Chat | 17 | 10 februar 2009 22:27 |
| Computer Bygg Guide? | ComputerGuy | General Hardware Chat | 6 | 5te sep 2007 18:16 |
| Thread Tools | |
| |