![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej venner! Jeg vil gerne meddele mine foretrukne bord nogensinde. Det er $ 200, men også det værd. Det har 4 PCI-E x16 slots, DDR3, understøtter 45nm, 6 SATA slots. Prøv ikke at savle så kan det kort ud af en USB-port. Hvis en model kunne forbinde teksten "god DDR3 bundkort" til ovenstående link det ville være værdsat.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| * drools anyway *
Jeg ville ønske, jeg havde pengene til det, når jeg fik klar til at købe min pc ... Jeg ville elske ddr3 støtte ... undladt at tage højde for det, da jeg var bygningen. min nuværende 35. chipsæt kun giver mulighed for DDR2 800 og 1066 hukommelse ...:( oh well .. dette vil tidevandsændringer mig over indtil næste revolution i computer teknologi jeg gætte. indtil da, jeg får et job og gemme et ton af penge:) Mit system: Ezekiel
|
|
| |||
| |||
| Tja, jeg hader at bytte ud bundkort også, men i det mindste er det ikke ligesom der er en ny sokkel eller noget, så alt, hvad du vil have til at erstatte den RAM og det.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| men ikke indtil ddr3 er billigere og mere mainstream. det er virkelig det eneste lille velsignelse jeg har set som jeg købte et bundkort, der ikke var helt fremtidssikret. i det mindste har jeg stadig et lille stykke tid, før ddr3 begynder at dominere hukommelse standarder. og det ser ud som meget snart vil jeg være at få et job under alle omstændigheder så efter al sandsynlighed Jeg vil gerne have de penge, jeg er nødt til at købe en dejlig ddr3 bundkort og et anstændigt sæt ram-kort senere under alle omstændigheder. Jeg har større fisk til yngel selv. min største bekymring i øjeblikket er at opgradere mit grafik-chip. så jeg har fået pull 250 Bucks ud af min BUM først. |
|
| |||
| |||
| Nogen anbefale en forhandler til at købe komponenter fra? |
|
| |||
| |||
| en masse mennesker på disse fora, og andre vil fortælle Dem, at den bedste for USA er newegg.com eller tigerdirect.com. Jeg ved ikke, crap i form af kosttilskud baseret i Det Forenede Kongerige, eller andre dele af Europa. eller en, der leverer til Canada eller lignende. men så vidt USA, anses disse to er de førende websteder for at købe enkelte dele. du har lært at være forsigtige med, hvornår og hvordan du bestiller selv. fordi der er alle slags teknikaliteter og sådanne, der kan tvinge dig til at vente længere end forventet at få dine pakker. for eksempel hverken newegg eller UPS leverer i weekenderne. og helligdage udvides til dagen før og dagen efter normalt. og sommetider UPS folk har andre steder at stoppe off ved første så du er nødt til at vente endnu længere. Jeg bestilte 3 gange fra newegg, og kun en af dem kom den dag jeg havde forventet. lykken i lodtrækningen jeg gætte. fra hvad jeg har hørt fra hundredvis af andre mennesker, newegg har været meget godt om deres levering politikker skønt. på trods af mine erfaringer med leverancer, jeg stadig se newegg som toppen af den linje site. det er kun min anbefaling. Jeg er sikker på, at der er hundredvis af andre sites jeg har ikke hørt om, der er lige så hæderlige. |
|
| |||
| |||
| $ 2.99 for samme dag behandling, selv om det meste af tiden NewEgg'll få det samme dag alligevel. Jeg vil sige, at der ikke kan slå.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Havde et kig på ising, Overclockers og Novatech, nogle gode priser, men har læst en masse negative vurderinger om alle tre, nogen fik nogen mening om dette? |
|
| |||
| |||
| Jeg har hørt om Overclockers, men jeg er sikker på, at nogle af de britiske folk kan lede dig til det bedre. Aldrig hørt om de to andre. Jeg tror, Alex indsendt en liste eller i det mindste har en af de bedste britiske detailhandel.
|
| |||
| |||
| Tjek disse links, er priserne på Newegg er dyrere, skal du på listen, kan du prøve at opdatere den pågældende. |