vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Suositeltava Computer osat opas

Reply

Thread Tools
Old 4 helmikuu 2008, 21:42
Rahoittajien ryhmän

Default Suositeltava Computer osat opas

Hei kaverit!

Haluaisin vain ilmoittaa suosikkini aluksella koskaan. Se on 200 dollaria, mutta myös sen arvoista. Se on 4 PCI-E x16-korttipaikkaa, DDR3, tukee 45nm, 6 SATA-korttipaikkaa.

Yritä olla kuolata koska se voi lyhyellä ulos USB-porttiin.

Jos mod voisi yhdistää teksti "hyvä DDR3 emolevy" edellä mainittuihin linkki olisi appreciated.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 5 helmikuu 2008, 00:13
Rahoittajien ryhmän

* drools anyway *

Toivon, että oli rahaa tähän, kun olin saada valmis ostamaan minun PC ... mielelläni ddr3 tukea ...

jättänyt huomioon sen, kun olin rakennuksessa. minun nykyinen p35 piirisarja vain mahdollistaa DDR2 800 ja 1066 muistia ...:(

oh well .. tämä nousuvesi minua kunnes seuraava vallankumous tietokoneteknologian luulisin. siihen asti, I'll työhön ja tallentaa tonni rahaa:)

My System: Hesekiel

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66 GHz
Emolevy:
MSI P-35 Neo Combo-piirisarja
RAM-muisti:
2 keikat G. Skill DDR2 800MHz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 Mt
Äänikortti:
Creative 7,1 Äänikortit
Kiintolevy (t):
160 keikka Western Digital SATA-asema
Optinen asema (t):
ASUS 16x dvd-cd-rw combo-asema
Asia / PSU:
CoolerMaster tapauksessa Antec Earthwatts 500W
Jäähdytys:
3x varastossa 120mm tuulettimet, 1 varastossa CPU fan
Network / Internet:
Brighthouse Kaapeli 1 Mt / s
Monitor (t):
22-tuumainen Samsung laajakuva
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 6 helmikuu 2008, 00:49
Rahoittajien ryhmän

No, I hate vaihtaa emolevyn liian mutta ainakin se ole kuin siellä on uusi pistorasiaan tai jotain joten sinun on korvattava on RAM-muistia ja se.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 6 helmikuu 2008, 11:01
Rahoittajien ryhmän

mutta ei ennen ddr3 on halvempaa ja enemmän valtavirtaan. se on oikeastaan vain pieni onni Olen nähdä kuin ostin emolevy, joka ei ollut täysin tulevaisuudessa todisteita. ainakin minulla on vielä vähän aikaa ennen ddr3 alkaa hallita muistia standardeja. ja näyttää siltä, että hyvin pian otan työn joka tapauksessa niin kaiken todennäköisyyden I'll on rahaa i tarvitse ostaa kiva ddr3 emolevyn ja ihmisarvoisen joukko ram kortit myöhemmin joka tapauksessa.

Minulla on isompi kala paistetaan vaikka. Minun suurin huolenaihe on tällä hetkellä päivitystä minun grafiikkasiru. niin olen täytyy vetää 250 taalaa pois minun pylly ensin.
Old 6 helmikuu 2008, 18:15
Jäsen

Jokainen suositella vähittäiskauppias ostaa komponentteja?
Old 6 helmikuu 2008, 20:06
Rahoittajien ryhmän

paljon ihmisiä näillä foorumeilla, ja toiset kertoa teille, että paras ja Yhdysvaltojen on newegg.com tai tigerdirect.com. En tiedä crap kannalta kuin Isossa-Britanniassa tai muualla Euroopassa. tai joka tarjoaa Kanadaan tai jotain sellaista. mutta niin pitkälle kuin Yhdysvalloissa katsotaan, nämä kaksi ovat suosituimmat sivustot ostoehtoihin yhden osia.

sinulla on oltava varovainen, milloin ja miten järjestyksessä tosin. koska siinä on kaikenlaisia teknisiä ja sellainen, että voi pakottaa teitä odottamaan odotettua kauemmin saada paketteja. Esimerkiksi ei newegg eikä UPS tarjoaa viikonloppuisin. ja vapaapäivät ulotetaan edeltävänä päivänä ja sitä seuraavana päivänä yleensä. ja joskus UPS ihmiset ovat muita paikkoja pistäytyä ensimmäisessä joten sinun on odotettava vielä kauemmin. Tilasin 3 kertoja newegg, ja vain yksi heistä saapui päivän odotin. onnea ja tehdä luulisin. siitä, mitä olen kuullut satoja muita ihmisiä, newegg on ollut erittäin hyvä heidän toimituksen politiikan though.

huolimatta minun kokemuksia toimituksista, i silti nähdä newegg on top of the line-sivustosta.

se on vain suositus. Olen varma, että on satoja muita sivustoja en ole kuullut, että ovat yhtä hyvämaineisille.
Old 6 helmikuu 2008, 21:26
Rahoittajien ryhmän

$ 2.99 ja samana päivänä käsittelyä, vaikka suurimman osan ajasta NewEgg'll saada samana päivänä joka tapauksessa. Haluan sanoa, että ei saa lyödä.
Old 7 helmikuu 2008, 11:42
Jäsen

Oli tarkastella Dabs, Overclockers ja Novatech, hyviä hintoja, vaan ovat lukeneet paljon kielteisiä arvioita kaikki kolme, kukaan saanut mitään mieltä tästä?
Old 7 helmikuu 2008, 16:40
Rahoittajien ryhmän

Olen kuullut Overclockers, mutta olen varma, että jotkin Yhdistyneen kuningaskunnan ihmiset voivat kohta sinua paremmin. Koskaan kuullut kaksi muuta. Mielestäni Alex lähetetty luettelo tai ainakin on yksi parhaista UK vähittäiskauppiaille.
Old 10 helmikuu 2008, 19:10
Jäsen

Checking näitä linkkejä, hintoja, Newegg ovat kalliimpia sitten luettelossa, voit päivittää sen.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Suositellaan tietokoneen osia Guide # 5 - Lue ennen lähettämistä Carbon Rautatavaran Chat 39 Eilinen 13:44
Suositeltava Computer osat Guide # 4 - Lue ennen lähettämistä Carbon Rautatavaran Chat 18 18 syyskuu 2009 23:28
Suositeltava Computer osat Guide 3 - Lue ennen lähettämistä Carbon Rautatavaran Chat 10 24. toukokuuta 2009 05:51
Suositeltava Computer osat Guide 2: ATI lepäämiseen Ymmärretään Station Carbon Rautatavaran Chat 17 10th Feb 2009 22:27
Tietokone Build Guide? ComputerGuy Rautatavaran Chat 6 5. Sep 2007 18:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.