mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Aanbevolen Computer Parts Gids

Reply

Thread Tools
Old 4 februari 2008, 21:42
Donor Groep

Default Aanbevolen Computer Parts Gids

Hallo vrienden!

Ik wil alleen mijn favoriete boord ooit. Het is $ 200, maar ook de moeite waard. Het beschikt over 4 PCI-E x16 slots, DDR3, ondersteunt 45nm, 6 SATA slots.

Probeer niet te kwijlen als het kan kort een USB-poort.

Als een mod in verband kan de tekst "goede DDR3 moederbord" op de bovenstaande link zou worden gewaardeerd.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 5 februari 2008, 00:13
Donor Groep

* drools toch *

Ik wou dat ik had het geld voor deze toen was ik klaar om mijn pc ... Ik zou graag DDR3 ondersteuning ...

verzuimd om rekening te houden met het toen was ik gebouw. mijn huidige P35 chipset alleen toestaat voor DDR2-800 en 1066 geheugen ...:(

Oh well .. dit tij me tot de volgende revolutie in de computer technologie denk ik. tot dan, ik krijg een baan en opslaan van een ton van het geld:)

Mijn Systeem: Ezechiël

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66
Moederbord:
MSI P-35 Neo Combo-chipset
RAM Geheugen:
2 optredens G. Skill DDR2 800MHz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512mb
Sound Card:
Creative 7.1 geluidskaart
Hard Drive (s):
160 gig Western Digital SATA-drive
Optische Drive (s):
ASUS 16x DVD-CD-RW combo drive
Case / PSU:
CoolerMaster geval Antec Earthwatts 500W
Koeling:
3x voorraad 120mm fans, 1 voor de CPU fan
Netwerk / Internet:
BrightHouse Kabel 1MB / s
Monitor (s):
Samsung 22 inch breedbeeld
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 6 februari 2008, 00:49
Donor Groep

Nou, ik haat het omwisselen van moederbord ook, maar ten minste het is niet als er een nieuwe aansluiting of zoiets, dus alles wat je zou moeten vervangen is het RAM-geheugen en IT.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 6 februari 2008, 11:01
Donor Groep

maar niet tot DDR3 goedkoper is en meer mainstream. dat is echt het enige kleine zegen heb ik zien wat ik kocht een moederbord dat is niet helemaal toekomstbestendig. althans heb ik nog een tijdje voordat DDR3 begint te domineren het geheugen normen. en het lijkt erop dat heel binnenkort zal ik krijgen een baan in ieder geval dus naar alle waarschijnlijkheid zal ik het geld i need to buy a nice DDR3 moederbord en een fatsoenlijke set ram kaarten later toch.

Ik heb grotere vissen aan al pootvis. Mijn grootste zorg op dit moment is het upgraden van mijn grafische chip. dus ik heb 250 dollar moeten trekken uit mijn kontjes eerste.
Old 6 februari 2008, 18:15
Lid Fractie

Iedereen aanbevelen een detailhandelaar te kopen onderdelen uit?
Old 6 februari 2008, 20:06
Donor Groep

een hoop mensen op deze forums en anderen zullen u vertellen dat het beste een voor de VS is newegg.com of tigerdirect.com. Ik weet niet crap in termen van zijn gevestigd in het Verenigd Koninkrijk, of andere delen van Europa. of een die aan Canada of iets dergelijks. maar zo veel als in de VS wordt beschouwd, die twee zijn de top-sites voor de aankoop van enkele onderdelen.

je moet voorzichtig zijn met hoe en wanneer u maar. want er zijn allerlei technische details en dergelijke kunnen jullie te wachten langer dan verwacht om uw pakketten. bijvoorbeeld, zijn noch newegg noch UPS levert in het weekend. en feestdagen, worden uitgebreid tot de dag vóór en de dag na gewoonlijk. en soms de UPS mensen hebben andere plaatsen om te stoppen bij de eerste, zodat je moet wachten zelfs langer. Ik bestelde 3 keer uit newegg, en slechts een van hen kwam op de dag dat ik verwacht. geluk van de loting denk ik. van wat ik heb gehoord van honderden andere mensen, newegg is heel goed over hun levering beleid hoor.

ondanks mijn ervaringen met de leveringen, Ik ben nog steeds van mening newegg als een top van de lijn site.

dat is gewoon mijn aanbeveling. Ik weet zeker dat er honderden andere sites heb ik niet gehoord van die net zo gerenommeerde.
Old 6 februari 2008, 21:26
Donor Groep

$ 2,99 voor dezelfde dag, hoewel het merendeel van de tijd NewEgg'll krijgen dezelfde dag toch. Ik zou zeggen dat kan niet kloppen.
Old 7 februari 2008, 11:42
Lid Fractie

Had een blik op Dabs, overklokkers en Novatech, enkele goede prijzen, maar heb veel negatieve reviews over alle drie, iedereen heeft een mening over dit?
Old 7 februari 2008, 16:40
Donor Groep

Ik heb gehoord van overklokkers, maar ik ben er zeker van dat sommige van de Britse bevolking kunt u beter. Nooit gehoord van de andere twee. Ik denk dat Alex rapporteerde een lijst of op zijn minst een van de beste Britse detailhandelaren.
Old 10 februari 2008, 19:10
Lid Fractie

Controle van de verbindingen, de prijzen Newegg zijn duurder dan de lijst staat, kunt u dat wilt bijwerken.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Aanbevolen Computer Parts Guide # 5 - Read Before Posting Carbon Algemeen Hardware Chat 33 26 november 2009 10:31
Aanbevolen Computer Parts Gids # 4 - Lees voordat je een bericht plaatst Carbon Algemeen Hardware Chat 18 18 september 2009 23:28
Aanbevolen Computer Parts Guide 3 - Lees voordat je een bericht plaatst Carbon Algemeen Hardware Chat 10 24 mei 2009 05:51
Aanbevolen Computer Parts Guide 2: ATI Recuperatie Waardering Station Carbon Algemeen Hardware Chat 17 10 feb 2009 22:27
Computer Build Gids? ComputerGuy Algemeen Hardware Chat 6 5e sep 2007 18:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.