![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei venner! Jeg skulle akkurat som å kunngjøre min favoritt bord noensinne. Det er $ 200, men vel verdt det. Den har 4 PCI-E x16 slots, DDR3, støtter 45nm, 6 SATA-plasser. Prøv ikke å sikle så kan det kort ut av en USB-port. Hvis en mod kan knytte teksten "godt DDR3 hovedkort" til ovenstående link det ville være verdsatt.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| * drools likevel *
Jeg skulle ønske jeg hadde penger til dette når jeg var å bli klare til å kjøpe PC-en ... Jeg vil gjerne ddr3 støtte ... Kunne ikke høyde for det når jeg var bygningen. min nåværende P35 brikkesett bare tillater DDR2 800 og 1066 minne ...:( nåvel .. dette vil tidevannet meg over før den neste revolusjonen innen datateknologi i guess. inntil da, vil jeg få en jobb og spare massevis av penger:) Min System: Esekiel
|
|
| |||
| |||
| Vel, jeg hater bytte ut hovedkortet for, men minst er det ikke som det er en ny socket, eller noe så alt du trenger å skifte er RAM og den.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| men ikke før ddr3 er billigere og mer mainstream. det er egentlig det eneste liten velsignelse Jeg har siden jeg kjøpte et hovedkort som ikke var helt fremtid bevis. minst jeg har fortsatt en liten stund før ddr3 begynner å dominere minne standarder. og det ser ut meget snart jeg får en jobb anyhow det i all sannsynlighet vil jeg ha de pengene jeg trenger å kjøpe en fin ddr3 hovedkort og en anstendig sett ram kort senere anyhow. Jeg har større fisk å steke skjønt. min største bekymringen i øyeblikket er å oppgradere min grafikk chip. Jeg har derfor må trekke 250 dollar ut av boms først. |
|
| |||
| |||
| Noen anbefale en forhandler for å kjøpe fra? |
|
| |||
| |||
| mange mennesker på disse fora og andre vil fortelle deg at det beste for USA newegg.com eller tigerdirect.com. Jeg vet ikke crap i forhold til dem som er basert i Storbritannia eller andre deler av Europa. eller en som leverer til Canada eller noe sånt. men så langt er USA regnes de to er toppen nettsteder for kjøp enkelt deler. må du være forsiktig med når og hvordan du bestiller skjønt. fordi det er alle slags tekniske og slike som kan tvinge deg til å vente lenger enn forventet å få pakker. for eksempel verken newegg nor UPS leverer i helgene. og helligdager er utvidet til dagen før og dagen etter normalt. og noen ganger UPS folk har andre steder å stoppe av på først, slik at du må vente enda lenger. Jeg bestilte 3 ganger fra newegg, og bare én av dem kom på den dagen jeg forventet. flaks for uavgjort jeg. fra det jeg har hørt fra hundrevis av andre mennesker, newegg har vært veldig bra om levering policies skjønt. til tross for mine erfaringer med leveranser, jeg likevel vise newegg som toppen av linjen området. det er bare min anbefaling. Jeg er sikker på at det finnes hundrevis av andre nettsteder som jeg ikke har hørt om som er like vel ansett. |
|
| |||
| |||
| $ 2,99 på samme dag behandlingen, selv om mesteparten av tiden NewEgg'll få det samme dag uansett. Jeg vil si som ikke kan slå.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Hadde en titt på Dabs, Overclockers og Novatech noen gode priser, men har lest mange negative vurderinger om alle tre, noen har noen synspunkter på dette? |
|
| |||
| |||
| Jeg har hørt om Overclockers, men jeg er sikker på at noen av de britiske folk kan henvise deg til bedre. Aldri hørt om de to andre. Jeg tror Alex postet en liste eller i det minste har en av de beste britiske forhandlere.
|
| |||
| |||
| Checking disse koblingene, prisene på Newegg dyrere deretter oppført, kan det være lurt å oppdatere det. |