![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej vänner! Jag vill bara meddela min favorit styrelse någonsin. Det är $ 200 men väl värt det. Den har 4 PCI-E x16 slots, DDR3, stöder 45nm, 6 SATA tider. Försök att inte dregla eftersom det kan kort ur en USB-port. Om en mod kan koppla texten "god DDR3 moderkort" för att länken ovan skulle det vara uppskattat.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| * dreglar ändå *
Jag önskar jag hade pengar till detta när jag var redo att köpa min dator ... Jag skulle gärna DDR3 stöd ... underlåtit att ta hänsyn till det när jag var byggnaden. min nuvarande P35 chipset endast tillåter DDR2 800 och 1066 minne ...:( oh well .. detta kommer strömmen mig över till nästa revolution i datateknik jag. tills dess, jag får ett jobb och spara massor av pengar:) Mitt System: Hesekiel
|
|
| |||
| |||
| Tja, jag hatar att byta ut moderkortet också men det är inte som det finns en ny sockel eller nåt så allt du behöver ersätta är RAM och det.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| men inte förrän DDR3 är billigare och mer mainstream. det är egentligen det enda liten välsignelse jag har eftersom jag köpte ett moderkort som inte helt fram. åtminstone jag har fortfarande en liten stund innan DDR3 börjar dominera minne standarder. och det ser ut som mycket snart jag får ett jobb ändå, så med all sannolikhet att jag har pengar måste jag köpa en fin DDR3 moderkort och ett anständigt antal RAM kort senare ändå. Jag har större fisk att steka dock. min största oro just nu är att uppgradera min grafikchip. så jag måste dra 250 spänn ur min rumpa först. |
|
| |||
| |||
| Den rekommenderar en återförsäljare att köpa komponenter från? |
|
| |||
| |||
| många människor på dessa forum och andra kommer att säga att det bästa för USA är newegg.com eller tigerdirect.com. Jag vet inte skit när det gäller som är baserade i Storbritannien, eller andra delar av Europa. eller ett som levererar till Kanada eller något liknande. men så långt som i USA anses dessa två är de populäraste platserna för att köpa enskilda delar. du har att vara försiktig med när och hur du beställer ändå. eftersom det finns alla typer av teknikaliteter och sådana som kan tvinga dig att vänta längre tid än väntat att få dina paket. exempelvis varken newegg eller UPS levererar på helger. och semester förlängs till dagen före och dagen efter brukar. och ibland UPS människor har andra ställen att stanna av vid första så måste du vänta ännu längre. Jag beställde 3 gånger från newegg, och endast en av dem kom den dagen jag väntat. tur i lottningen jag. från vad jag har hört från flera hundra andra människor, newegg har varit mycket bra om deras leverans politik ändå. Trots mina erfarenheter med leveranser, jag fortfarande anser newegg i början av raden webbplats. det är bara min rekommendation. Jag är säker på att det finns hundratals andra webbplatser jag har inte hört talas om som är lika seriösa. |
|
| |||
| |||
| $ 2,99 till under dagen, även om de flesta av de Temne NewEgg'll få det samma dag i alla fall. Jag vill säga som inte kan slå.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| Hade en titt på Dabs, överklockare och Novatech, bra priser, men har läst en hel del negativa recensioner om alla tre, någon har några synpunkter på detta? |
|
| |||
| |||
| Jag har hört talas om överklockare, men jag är säker på att en del av det brittiska folket kan peka dig bättre. Aldrig hört talas om de två andra. Jag tror att Alex postat en lista eller åtminstone har en av de bästa brittiska återförsäljare.
|
| |||
| |||
| Kontrollera dessa band, priserna på Newegg är dyrare så anges, kan du uppdatera det. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Rekommenderad datordelar Guide # 5 - Läs Innan du postar | Carbon | General Hardware Chat | 33 | Idag 10:31 |
| Rekommenderad Computer Delar Guide # 4 - Läs Innan Spikblad | Carbon | General Hardware Chat | 18 | 18 September 2009 23:28 |
| Rekommenderad Computer Delar Guide 3 - Läs Innan Spikblad | Carbon | General Hardware Chat | 10 | 24 maj 2009 05:51 |
| Rekommenderad Computer Delar Guide 2: ATI Återkrav god Station | Carbon | General Hardware Chat | 17 | 10 februari 2009 22:27 |
| Computer Bygg Guide? | ComputerGuy | General Hardware Chat | 6 | 5:e sep 2007 18:16 |
| Thread Tools | |
| |