![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Great juuri kun luulin, että minulla voisi asettua on CPU ... Joten tutkimalla jossain muilla foorumeilla Googlen kautta näen, että ainoa ero on, kuten te sanotte Krilli, jossa jännite. Se vain tuntuu vähän outoa minun mielestä se tuottaa 2 samanlainen sirut ja antaa niille eri jännite. I dont ajatella I'll on ocing sirulle, minun pitäisi vielä mennä varten 8400 tai vaihtaa sen 3110? Kiitos
__________________ Viime yönä I Lay sängyssä HAKU ylös tähdet taivaalla ja ajattelin itsekseni, jossa helkutti on yläraja. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos et ole OCing ainoa asia asiaa sinulle on hinta ja availabilty I guess.Possibly virrankulutus samoin.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hyviä uutisia kaikille! Olen päättänyt muokkaamalla vanhaa kamaa sucks: En halua ärsyttää Alex joka viikko, ja lähes kaikki täällä on vanhentunut anyway (hassua miten se toimii, vai mitä?) Suositeltava Computer osat Guide V2: ATI lepäämiseen Ymmärretään Station nyt laadittu. Kuulumattomat: Päivitetty näkemyksiä ATI: n uudelleen ja sen 4850-kortit Uutta suositeltua emolevyt: vertailu on 750i/780i kanssa X48 sekä P45 Lisää indepth tarkastella virtalähde kelpuutukset Kolme uutta näytettä rakentuu (kun yksi) Uudet jaksot tapauksista, heatsinks, monitorit ja äänikortit (ehkä!) A bunch of muut jutut! Tehdään tämän viikon aikana, riippuen oman aikataulun mukaisesti. Jos sinulla on ehdotuksia siitä minulle!
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Tämä on vain ajatus, Carbon, mutta entä alkaa uusi virka viikoittain, jolloin lowdown on whats mitä laitteistoja tällä hetkellä. Yritän pysyä mukana, mutta jutut muuttuu niin nopeasti, minulla ei ole vielä ajan tasalla tietoon Haluan. Ja Theres vain paljon uutisia lähetetty suuri sivustoja Tom's Hardware. Olisi myös mielenkiintoista voi palata ja katsoa, miten asiat ovat muuttuneet. Joka tapauksessa vain, jos sinulla on aikaa, ja haluan varmasti löytää sitä hyödyllisenä.
|
| |||
| |||
| No, ainoa tapa, jolla voisin tehdä, että on koottava hinnat tietyt laitteiston Yhdysvaltain, sitten UK toteutettava keskiarvosta ja kakista ulos joka viikko. Olen valmis tekemään sen, mutta aika ei saa sallia, ja uskon, että sinun loppuun asti, jossa on paljon numeroita. En usko, että paljon numeroita, on hyvin hyödyllistä ei-tekniset ihmiset, mutta minä keksi tapa mahdollisesti työstä tuumaa
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Quote:
Just yleiskuvan siitä, mitä tapahtuu laitteisto maailmassa.
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei ole se, että mitä Newsbot ei vaikka?
| |||
| |||
| Kind, mutta voit pysyä mukana kaikki virkaa hän tekee?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Kaikki ne, jotka kiinnostavat minua, kyllä, mutta myös, jos yrität summa se kaiken itse, se on silti aivan yhtä paljon tavaraa, joten ei rearly tehdä yhtään paremmin, mutta jos sinusta tuntuu, kuin voit, jonka kaikki keinot, siirry sen |
|
| |||
| |||
| Hei Carbon, Tämä on Kuolema Stalker että höyry foorumeilla. Haluan lähettää tämän kautta PM mutta en voi lol niin tässä toivoen olet lukenut tämän. Olen rakentaa tietokone ystävällesi. Hänen HDD paistettu kautta Salamanisku, ja hän oli valmis päivittämään anyways. Jos muistatte, ainoa asia, joka minun on rakennettu oli korkean loppuun pelaamista tietokone ja hän ei tarvitse mitään, että kukaan hänen perheensä pelejä. Hän on teini-ikäinen poika, joka haluaa vain ladata musiikkia ja videon, hänen vaimonsa ei catering joten hän haluaa voida suunnitella fliers ja tällainen ja hän ei tee paljon mitään lol. Hänen talousarvion jonnekin noin 700 taalaa tai niin. Olen lukenut suosituksia, mutta ei löydä P35C joko Newegg tai Fry's. Haluan antaa hänelle upgradability (ja arvo tietenkin) niin Haluan jotain pystyy FSB enintään 1600 ja voivat käyttää DDR3 kun se tulee halvemmaksi. Kun hinta on Q6600 pudottamalla niin paljon olet suosittelen sitä yli E8400 nyt? ($ 169,00 varten E8400, $ 179.00 varten Q6600 kuin tänään Newegg). Äänikortti: Miten olit päässyt teidän Xfi toimimaan Vistassa? Kirjoita oma ajurit? Radeon vs Nvidia: Olen kuullut nVidia GFX kortit paremmin pelaamista kun Radeon elokuvien ja tällainen. Kaikki totuus on? Jos ei niin onko sinulla suosituksen yksi korteista esititte yli muiden, tai vain saada se, joka on halvempaa, kun ostaa? 2 GB: n ja 800 RAM olisi heille riitä, ei pidä siitä? Olen myös ajattelu (ilman nähnyt kuolleita tietokone), että DVD-ja floppy olisi uudelleen. LOL En ole edes levykkeeltä tässä koneessa. Kiitos etukäteen, enkä voi odottaa, että opas osa 2 tulemaan ulos. EDIT: Ai, Unohdin PSU. Olen myös unohtaa, mitä mieltä olet Thermaltake. Saa nähdä jos Fry's on Coolermaster, mutta jos ne eivät Tiedän ne ovat Thermaltake. (Tässä on Georgia on "vero loma" tänään sunnuntaihin varten "takaisin kouluun" kohteita so I'll yrittää poimia tukkia paikallisesti pikemminkin kuin Newegg jos hinnat ovat vertailukelpoisia). |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Suositellaan tietokoneen osia Guide # 5 - Lue ennen lähettämistä | Carbon | Rautatavaran Chat | 33 | 26 marraskuu 2009 10:31 |
| Suositeltava Computer osat Guide # 4 - Lue ennen lähettämistä | Carbon | Rautatavaran Chat | 18 | 18 syyskuu 2009 23:28 |
| Suositeltava Computer osat Guide 3 - Lue ennen lähettämistä | Carbon | Rautatavaran Chat | 10 | 24. toukokuuta 2009 05:51 |
| Suositeltava Computer osat Guide 2: ATI lepäämiseen Ymmärretään Station | Carbon | Rautatavaran Chat | 17 | 10th Feb 2009 22:27 |
| Tietokone Build Guide? | ComputerGuy | Rautatavaran Chat | 6 | 5. Sep 2007 18:16 |
| Thread Tools | |
| |