![]() |
|
| |||
| |||
| Groot net toen ik dacht dat ik zou kunnen vestigen op een CPU ... Dus uit te kijken naar enkele andere forums via google zie ik dat het enige verschil is, zoals u zegt Krielgarnaal, met de spanning. Het lijkt een beetje vreemd aan mij dacht dat ze zou 2 identieke chips en geven ze verschillende voltages. I dont think I'll be ocing de chip, moet ik nog gaan voor de 8400 of overschakelen naar de 3110? Bedankt
__________________ Gisteravond lag ik in bed looking up op de sterren aan de hemel en ik dacht bij mezelf, waar de heck is het maximum. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u niet OCing het enige wat relevant is voor u is de prijs en beschikbaarheid Ik guess.Possibly vermogen ook.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Goed nieuws iedereen! Ik heb besloten het bewerken van oude spullen sucks: Ik wil niet ergeren Alex elke week, en bijna alles wat hier is verouderd toch (grappig hoe dat werkt, hè?) Aanbevolen Computer Parts Gids V2: ATI Recuperatie Waardering Station nu wordt opgesteld. Inbegrepen: Updated uitzicht op ATI's opnieuw met zijn 4850 kaarten Nieuwe moederborden aanbevolen: vergelijking van de 750i/780i met de X48, evenals de P45 Meer indepth kijken stroomvoorziening beoordelingen Drie nieuwe monster bouwt (van een) Nieuwe rubrieken op gevallen, heatsinks, beeldschermen en geluidskaarten (misschien!) Een heleboel andere dingen! Zal worden gedaan deze week of zo, afhankelijk van mijn planning. Heeft u suggesties laat het me weten!
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Dit is slechts een idee Carbon, maar wat over het starten van een nieuwe post voor elke week, waarbij de lowdown op whats wat met hardware op dit moment. Ik probeer te houden, maar spul verandert zo snel, ik nog niet over de up-to-date kennis ik wil. En theres gewoon te veel nieuws gepost op grote sites zoals Tom's Hardware. Het zou ook interessant zijn om te kunnen terugkeren en kijken hoe de zaken zijn veranderd. Hoe dan ook, gewoon een idee als u de tijd, en ik vind het zeker nuttig zijn.
|
| |||
| |||
| Nou, het enige wat ik kan doen is de samenstelling van de prijzen voor bepaalde onderdelen van de hardware in de VS, dan is het Verenigd Koninkrijk, de gemiddelde en spit it out iedere week. Ik ben bereid om dat te doen, maar de tijd kan niet toestaan, en ik denk dat je wil eindigen met een hoop cijfers. Ik denk niet dat veel van de nummers zal zeer nuttig zijn voor niet-technische mensen, maar ik denk aan een manier om eventueel werk inch
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Alleen een overzicht van wat er in de hardware wereld.
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is dat niet wat de Newsbot doet al?
| |||
| |||
| Soort, maar kan je bijhouden met alle posten die hij maakt?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Al degenen die belangstelling me, ja, maar zelfs als je probeert te som het allemaal op jezelf, zal het nog steeds net zo veel dingen, dus zal niet rearly het beter, maar als je je voelt zoals je kan, door de alle middelen, gaan voor het |
|
| |||
| |||
| Hallo Carbon, Dit is Death Stalker uit de stoom forums. Ik zou sturen via PM, maar ik kan niet lol dus hier is de hoop dat je dit leest. Ik ben het bouwen van een computer voor een vriend. Zijn HDD gebakken door een blikseminslag en hij was klaar om te upgraden Anyways. Als je niet vergeten, het enige wat ik heb gebouwd is een high-end gaming computer en hij heeft geen behoefte aan iets dergelijks, dat niemand in zijn familie spellen. Hij heeft een zoon die net tiener wil het downloaden van muziek en video's, zijn vrouw doet de catering, zodat ze wil te kunnen ontwerpen folders en dergelijke en hij doet niet veel van wat lol. Zijn budget is ongeveer 700 dollar of zo. Ik lees uw aanbevelingen, maar niet kunt vinden op de P35C hetzij Newegg of Fry's. Ik wil hem upgradability (met een waarde van natuurlijk), dus ik wil iets in staat FSB tot 1600 en kunnen gebruiken DDR3 als het goedkoper wordt. Met de prijs van de Q6600 daalt zoveel zou u aanbevelen voor de E8400 nu? ($ 169,00 voor de E8400, $ 179,00 voor de Q6600 met ingang van vandaag op Newegg). Geluidskaart: Hoe was je in staat om uw Xfi om te werken met Vista? Schrijf uw eigen chauffeurs? Radeon vs NVidia: Ik heb gehoord de nVidia gfx kaarten zijn beter voor gaming, terwijl de Radeon voor films en dergelijke. Elke waarheid aan dat? Zo niet dan heb je een aanbeveling van een van de kaarten die u stelde over de andere, of gewoon krijgt degene die goedkoper is als we kopen? 2 GB's van de 800 RAM moet meer genoeg voor hen zou het niet? Ik ben ook denken (zonder dat gezien de dode computer) dat de DVD en floppy moet worden hergebruikt. LOL ik niet eens een floppy in deze machine. Thanks in advance, en ik kan niet wachten op de gids, deel 2 uit te komen. EDIT: Oh, ik vergat de PSU. Ik ben het ook vergeten wat je van Thermaltake. Ik zal zien of Fry's heeft de Coolermaster, maar als ze niet ik weet ze hebben Thermaltake. (Hier is Georgië, is er een "belasting vakantie" vandaag en met zondag voor "terug naar school"-items, dus ik zal proberen te halen stuff up lokaal plaats Newegg als de prijzen vergelijkbaar zijn). |