mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Anbefalt Computer Parts Guide

Reply

Thread Tools
Old 3 april 2008, 06:33
Donor Group

Default Anbefalt Computer Parts Guide

Great akkurat når jeg trodde jeg kunne slå på en CPU ... Så fra å se på noen andre fora via Google ser jeg at den eneste forskjellen er som du sier Krill, med spenning. Det bare virker litt merkelig til meg trodde de ville produsere 2 identiske brikker og gi dem forskjellige spenninger. Jeg dont overveie Jeg skal ocing sjetongkassen, skal jeg fortsatt gå for 8400 eller bytte til 3110?

Takk
Old 3 april 2008, 06:38
Donor Group

Hvis du ikke OCing det eneste relevante for deg, er prisen og availabilty jeg guess.Possibly strømforbruk også.

Min System: Krlll

Prosessor (er):
Intel Q9550@4.33Ghz
Hovedkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-minne:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 Mem)
Lydkort:
Onboard HDA
Harddisk (er):
Noen lol 1650GB totalt
Optisk stasjon (er):
1xDVD Philips DVD +-RW
Case / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Cooling:
Tuniq Tower 120
Nettverk / Internett:
Dual Gigabit Ethernet
Skjerm (er):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 4 juli 2008, 23:51
Donor Group

Gode nyheter alle sammen!

Jeg har besluttet å redigere gamle ting suger: Jeg ønsker ikke å irritere Alex hver uke, og nesten alt her er utdatert anyway (morsomt hvordan det fungerer, ikke sant?)

Anbefalt Computer Parts Guide V2: ATI Recuperation takknemlighet Station blir nå utarbeidet.

Inkludert:

Oppdatert synspunkter på ATI sin renessanse med sine 4850 kort
Ny anbefalt hovedkort: sammenligning av 750i/780i med X48, samt P45
Mer indepth se på strømforsyningen rangeringer
Tre nye prøven bygger (opp fra en)
Ny seksjon på tilfeller heatsinks, skjermer og lydkort (kanskje!)
En haug med andre ting!

Vil skje denne uken eller så, avhengig av timeplanen min.

Hvis du har noen forslag gi meg beskjed!
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 5 juli 2008, 14:00
Moderator Group

Sitat:
Originally Posted by Carbon View Post
Gode nyheter alle sammen!

Jeg har besluttet å redigere gamle ting suger: Jeg ønsker ikke å irritere Alex hver uke, og nesten alt her er utdatert anyway (morsomt hvordan det fungerer, ikke sant?)

Anbefalt Computer Parts Guide V2: ATI Recuperation takknemlighet Station blir nå utarbeidet.

Inkludert:

Oppdatert synspunkter på ATI sin renessanse med sine 4850 kort
Ny anbefalt hovedkort: sammenligning av 750i/780i med X48, samt P45
Mer indepth se på strømforsyningen rangeringer
Tre nye prøven bygger (opp fra en)
Ny seksjon på tilfeller heatsinks, skjermer og lydkort (kanskje!)
En haug med andre ting!

Vil skje denne uken eller så, avhengig av timeplanen min.

Hvis du har noen forslag gi meg beskjed!

Dette er bare en idé Carbon, men hva med å starte en ny post for hver uke, og gi Lowdown på hva hva med maskinvare for øyeblikket. Jeg prøver å holde opp, men ting endres så raskt, jeg fortsatt ikke har oppdatert kunnskap som jeg ønsker. Og Theres like mye nyheter postet på store områder som Tom's Hardware.

Det vil også være interessant å kunne gå tilbake og se på hvordan ting har endret seg.

Uansett, bare en ide hvis du har tid, og jeg vil sikkert finne det nyttig.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 6 juli 2008, 22:11
Donor Group

Vel, den eneste måten jeg kunne gjøre det er å kompilere prisene for enkelte deler av maskinvaren i USA, og Storbritannia, ta gjennomsnittet og spytte ut hver uke. Jeg er villig til å gjøre det, men tiden har ikke tillatelse, og jeg tror du ender opp med mange tall. Jeg tror ikke mange tall skal være svært nyttig for ikke-tekniske folk, men jeg vil tenke på en måte å eventuelt arbeid det i.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Old 7 juli 2008, 15:57
Moderator Group

Sitat:
Originally Posted by Carbon View Post
Vel, den eneste måten jeg kunne gjøre det er å kompilere prisene for enkelte deler av maskinvaren i USA, og Storbritannia, ta gjennomsnittet og spytte ut hver uke. Jeg er villig til å gjøre det, men tiden har ikke tillatelse, og jeg tror du ender opp med mange tall. Jeg tror ikke mange tall skal være svært nyttig for ikke-tekniske folk, men jeg vil tenke på en måte å eventuelt arbeid det i.
Du trenger ikke nødvendigvis å nevne faktiske priser, bare ball parker.

Bare en oversikt over hva som skjer i hardware verden.

Old 7 juli 2008, 16:02
Donor Group

Er ikke det hva Newsbot gjør selv?

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 7 juli 2008, 16:04
Moderator Group

Sitat:
Originally Posted by thingie2 View Post
Er ikke det hva Newsbot gjør selv?
Type, men kan du holde opp med alle poster han gjør?

Old 7 juli 2008, 16:13
Donor Group

Alle de som interesserer meg, ja, men selv om du prøver å summen alt selv, vil den fortsatt være like mye, så vil ikke rearly gjør det noe bedre, men hvis du føler at du kan, ved å all del, gå for det
Old 31 juli 2008, 09:34
Donor Group

Hei Carbon,

Dette er Death STALKER fra damp fora. Jeg vil sende dette via PM men jeg kan ikke lol så her håper du leser dette.

Jeg bygge en datamaskin på en venn. Hans HDD stekt gjennom et lyn streik og han var klar til å oppgradere anyways. Hvis du husker, det eneste jeg har bygget var et avansert spill datamaskin og han trenger ikke noe slikt, ingen i familien hans spill. Han har en teenage sønn som bare ønsker å laste ned musikk og video's, hans kone gjør catering, slik at hun vil være i stand til å designe fliers og slikt, og han ikke gjør mye av noe lol. Hans budsjett er et sted rundt 700 dollar eller så.

Jeg leste din anbefalinger, men kan ikke finne P35C enten Newegg eller Fry's. Jeg vil gi ham upgradability (med verdien selvfølgelig) så jeg vil ha noe som er i stand til FSB opp til 1600 og kunne bruke DDR3 når det blir billigere.

Med prisen på Q6600 slippe så mye ville du anbefale det over E8400 nå? ($ 169,00 for E8400, $ 179.00 for Q6600 i dag på Newegg).

Soundcard: Hvor var du i stand til å få Xfi å fungere med Vista? Skriv din egen driverne?

Radeon vs nVidia: Jeg har hørt nVidia GFX kort er bedre for spill mens Radeon for film og slikt. Noen sannhet til det? Hvis ikke så har du en anbefaling av ett av kortene du antydet over de andre, eller bare få en som er billigere når vi kjøper?

2 GB er på 800 RAM bør være mer nok for dem, bør ikke det? Jeg er også tenkning (uten å ha sett den døde datamaskin) som DVD og disketten skal gjenbrukes. LOL jeg ikke engang et disketten i denne maskinen.

Takk på forhånd og jeg kan ikke vente på guide del 2 som kommer ut.

EDIT: Jeg glemte PSU. Jeg glemmer hva du synes om Thermaltake. Jeg vil se om Fry's har Coolermaster, men hvis de ikke jeg vet de har Thermaltake. (Her er Georgia, er det en "skatt ferie" i dag og med søndag for "tilbake til skolen" eks så vil jeg prøve å plukke ting opp lokalt i stedet Newegg hvis prisene er sammenlignbare).
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Anbefalt Computer Parts Guide # 5 - Les før du poster Carbon General Hardware Chat 33 26 november 2009 10:31
Anbefalt Computer Parts Guide # 4 - Les før du legger Carbon General Hardware Chat 18 18 september 2009 23:28
Anbefalt Computer Parts Guide 3 - Les før du legger Carbon General Hardware Chat 10 24 mai 2009 05:51
Anbefalt Computer Parts Guide 2: ATI Recuperation takknemlighet Station Carbon General Hardware Chat 17 10 februar 2009 22:27
Computer Bygg Guide? ComputerGuy General Hardware Chat 6 5te sep 2007 18:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.